کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم

How to Instantly Connect with Anyone
۹۶ حقه کاملا جدید و کوچک برای کامروایی در روابط
کد کتاب : 64047
مترجم :
شابک : 978-6009879830
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 307
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم اثر لیل لوندز

این کتاب پرفروش‌ترین بین‌المللی با عنوان « کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم » شما را با "۹۶ حقه کاملا جدید و کوچک برای کامروایی در روابط " آشنا می کند.
این یک کتاب معمولی نیست. شما به واسطه این کتاب خواهید آموخت که چگونه می توان به شیوه ای زیرکانه و خلاقانه در مدت زمان محدودی یک رابطه سازنده و دو طرفه در زندگی و تجارت با دیگران بسازید. این کتاب با شما در طول روز همراه می شود. آموزه هایی دارد که با تمرین و تکرار می توان آنها را در خود درونی کرد. این کتاب به‌عنوان یکی از برجسته ترین نسخه های قرن بیست و یکمی کتاب « تحسین شده است و یکی از پنج کتاب برتر روان‌شناسی است که توسط «کتاب‌هایی برای زندگی بهتر» نامزد شده است.
در اینجا ده بخش از کتاب آمده است:
7 ترفند کوچک برای ایجاد یک تأثیر عالی قبل از اینکه مردم حتی شما را ملاقات کنند
10 ترفند کوچک برای لذت بردن از مهمانی ها
5 ترفند کوچک برای مقابله با خوب، بد و بدبختی ها
12 ترفند کوچک برای جلوگیری از 13 چیز احمقانه رایج که هرگز نباید بگویید یا انجام دهید
13 ترفند کوچک برای داشتن یک ارتباط خوب
11 ترفند کوچک برای دادن شخصیت امروزی و حرفه ای بودن

کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم

لیل لوندز
لیل لوندز، متخصص شناخته شده ی علوم ارتباطات انسانی است که تمرکزش بر تعاملات ناخودآگاهی است که در همه ی ارتباطات بینافردی به وقوع می پیوندند. لوندز، صدها سمینار علمی برای شرکت های بزرگ و عموم مردم در شهرهای مختلف دنیا برگزار کرده است.لیل لوندز، نویسنده ی ده کتاب پرفروش در زمینه ی مهارت های ارتباطی برای کسب و کارها، روابط اجتماعی و عاشقانه است. برخی کتاب های او به بیش از 25 زبان ترجمه شده اند.
دسته بندی های کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم
قسمت هایی از کتاب چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم (لذت متن)
گپ زدن؟ از این کلمه بدت می آید؟ با شنیدنش تنت از نفرت به لرزه می افتد؟ این دو تا کلمۀ کوچک حتی تیری بر قلب آدم های نترس و بی باک است. کافی است آن ها را به مهمانی ای دعوت کنی که کسی آن ها را نمی شناسد؛ آن وقت حتی اسم آن مهمانی حالت تهوع آوری در آن ها ایجاد می کند. اگر این حرف ها برایت آشناست، از این واقعیت مسلم آرامش بگیر که: هر چقدر شخص باهوش تر باشد، بیشتر از گپ زدن بدش می آید. من سال هاست به عنوان مشاور کار می کنم و با بیش از پانصد شرکت کار کرده ام. در این مدت چیزی را کشف کرده ام که واقعا مرا شوکه کرد. مدیران اجرایی ردۀ بالا که به راحتی می توانستند با هیئت مدیره ها مذاکرات مفصل داشته باشند و یا برای سهامدارانشان سخنرانی کنند، اعتراف کردند که در مهمانی های ناآشنا مثل بچه های گمشده احساس سردرگمی می کنند.

شاید افرادی که از گپ زدن متنفرند، از فهمیدن این حقیقت آرامش بیشتری بگیرند که هنرپیشه های بزرگ هم تا حدی مثل آن ها هستند، چون آن ها هم از چیزی وحشت دارند؛ چیزی به اسم «ترس از صحنه.» رخت هایی که وقتی در اتاقی پر از غریبه هستید در دل شما می شویند، همان رخت هایی هستند که در دل هنرپیشگان برتر هم شسته می شوند. پابلو کاسالزف، نوازنده معروف ویولن سل، یک عمر به خاطر ترس از صحنه آه و ناله می کرد. کارلی سایمون، آهنگ ساز و ترانه ساز مشهور، به خاطر این ترس خودش را از اجراهای زنده محروم کرده بود. یکی از دوستانم که برای نیل دیاموند، خواننده و ترانه سرای محبوب، کار می کرد، می گفت او اصرار داشت واژه های ترانه ای را که او مدت چهل سال زیر لب می خواند، روی متن رسانش نمایش بدهند، تا یک وقت ترسش باعث نشود که کلمه ها را فراموش کند.