بازی کوادرو پلیس

QUADRO POLIS
  • 480,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • سازنده: میپل کینگ میپل کینگ
کد محصول : 67739
زودترین زمان ارسال : ---
ابعاد : 8*30*30
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : ساده
زمان تقریبی : 30 تا 60 دقیقه

معرفی بازی کوادرو پلیس

فضای بازی توی سرزمین کوادروپولیس جریان داره،هر بازیکن سعی میکنه مغازه،پارک یا هر فضای عمومی که میتونه بسازه.بازیکنا با همدیگه توی ساخت وساز رقابت میکنن تا شهری جدید بسازن.

این بازی 4 مرحله داره،تو هر مرحله بنا به قوانین مربوطه کاشی های 5*5 رو بچینید،هر کدوم از شما 4 تا معمار دارین که با شماره 1تا4 مشخص شده و میتونین 6 نوع سازه بسازین که آخر بازی بنا به کیفیت اون امتیاز میگیرن.

نحوه انجام بازی چطوریه:هر بازیکن توی نوبت خودش باید یکی از معمارهای خودشو کنار ردیف یا ستون های بازی میذاره و با توجه به شماره معمار کاشی اون ستون یا ردیف رو برمیداره؛مثلا برای معمار شماره دومین کاشی رو از ستون یا ردیف انتخاب شده بردارین.حالا این کاشی رو روی صفحه شخصی بازیکن که شهرشو نشون میده بذارین در نتیجه منابع مربوط به اون کاشی که میتونه انرژی یا ساکنین اون شهر باشه متعلق به این بازیکن میشه. توی هر مرحله میتونید منابع و ساکنین خودتون رو جابجا کنید تا بهترین حالت رو برای دریافت بیشترین امتیاز داشته باشین.جای خالی کاشی که از صفحه اصلی برداشتین با یه تصویر پر میشه و دیگه بازیکنا نمیتونن معمارشون رو اونجا قرار بدن،پس هر چی جلوتر بریم رقابت بیشتر میشه .بعد از اینکه همه بازیکنا تونستن هر 4 معمارشون رو توی صفحه بازی قرار بدن مرحله اول تموم میشه،4 مرحله رو پیش ببرین و در نهایت پایان بازی.

حالا نوبت میرسه به امتیازها،همون طور که گفتیم شهرهای شما بنا به سازه ها و کیفیتی که داره امتیاز میگیره،البته این منابع و ساختمان ها باید فعال باشن.

نحوه امتیاز هر سازه متفاوته؛مغازه ها با توجه به تعداد مشتری،آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی با توجه به ارتفاعشون،خدمات عمومی که دارین بسته به اینکه چند تا منطقه از شهرتون رو پوشش میده امتیاز متفاوتی داره،پارک ها اگه فضای مسکونی بیشتری بهشون دسترسی داشته باشه بهتره،برای امتیاز بندر ها بزرگترین ردیف یا ستون ساخته شده ملاک قرار میگیره و در نهایت کارخونه ها نسبت به نزدیکی مغازه ها و بنادر امتیاز بندی میشه.بعضی از سازه ها هم امتیاز ویژه دارن که جداگونه محاسبه میشه.بعد از شمارش امتیازها برنده رو مشخص کنین.

یه نکته به طور کلی استراتژیتون توی بازی این باشه ساختمون هارو بلند،مغازه هارو پر از مشتری،پارک ها نزدیک به مناطق مسکونی بیشتر،خدمات عمومی برای اکثریت شهر قابل دسترس،بنادر بزرگ و کارخونه ها به بنادر و مغازه ها نزدیک.

محتویات: 20عدد معمار،1عدد متخصص برنامه ریزی شهری،1عدد شهردار،65عدد شهروند،1صفحه محوطه،142عدد کاشی سازه.

بازی کوادرو پلیس