کتاب صوتی جای امن گلوله ها

Ja-ye amn-e golooleh-ha
خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش
کد محصول : 69418
گوینده : مهیار ستاری
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب صوتی جای امن گلوله ها اثر جواد کامور بخشایش

کتاب صوتی جای امن گلوله‌ها، به بررسی اتفاقات روزهای آغازین دفاع‌مقدس در خرمشهر، از زبان عبدالرضا آلبوغبیش می‌پردازد. داستان با به تصویر کشیدن صحنه پرحادثه و دردناک شهادت شیخ محمدحسن شریف‌ قنوتی و به رگبار بسته شدن راوی (عبدالرضا آلبوغبیش) آغاز می‌شود که طی آن ماجرا عبدالرضا به طرز شگفت‌آوری جان سالم به در می‌برد؛ اگرچه پنج گلوله سربی از آن دوران هنوز در تن رنجورش به یادگار باقی مانده و بیرون نیامده است.
سیر روائی داستان درکنار حفظ شیوه سیال ذهن راوی در تقریر خاطرات از ویژگی‌های بارزی است که این امر در کنار وفاداری نویسنده به زبان و لحن راوی، بر گیرایی آن افزوده است. جستجو درباره صحت مطالب تاریخی و ذکر چندباره یک حادثه از زبان افراد مختلف، یکی دیگر از وجوه مثبت است که در ارتقاء اعتبار تاریخی خاطرات کتاب نقش موثری دارد. دیدار بنی‌صدر از جبهه و درگیری لفظی وی با شیخ شریف درباره اعزام نیرو‌های کمکی و روبرو شدن راوی با قهرمان گمنام و منجی آبادان، شهید علی سورانی ملقب به دریاقلی، ‌از جمله جذاب‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آید که شنیدن آنها مخاطب را با خود به سالهای حماسه و پایداری می‌برد.

کتاب صوتی جای امن گلوله ها

جواد کامور بخشایش
جواد کامور بخشایش در اول مرداد 1353 در بخشایش دیده به جهان گشود . در شش سالگی در مکتب خانة زادگاهش به فراگیری علوم مقدماتی ، قرآن و ادبیات پرداخت و در ده سالگی راهی مدرسة ابتدایی قائم (عج) زادگاهش شد و دوران اول تا سوم ابتدایی را به صورت جهشی گذراند و در دومین سال تحصیلی در مدرسه با هم سن و سال های خود در کلاس چهارم دبستان همکلاس گردید . وی دوره های راهنمایی را در مدرسة شهید فکوری و دبیرستان را در دبیرستان امام علی ابن ابیطالب (ع) گذراند و پس از دریافت دیپلم فرهنگ و ادب ، برای ادامه تحصیل راه...
دسته بندی های کتاب صوتی جای امن گلوله ها