کتاب صوتی سال بلوا

Sal-e- Balva
کد محصول : 69565
گوینده : عاطفه رضوی
زودترین زمان ارسال : ---
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب صوتی سال بلوا اثر عباس معروفی

کتاب سخنگوی سال بلوا حاوی داستانی است از عباس معروفی که عاطفه رضوی با صدای گرم خود آن را روایت می کند. این اثر را انتشارات آوانامه منتشر کرده است. معروفی داستان خود را از دو زاویه دید روایت می کند، گاه مخاطب را از نگاه زنی که مواجه شدنش با حقیقت او را وادار می کند به خاطراتش پناه ببرد به فضای داستان وارد می سازد و گاه ماجرا را از دریچه نگاه دانای کل به او نشان می دهد. سال بلوا از نقل مکان یک خانواده به امید بهبود شرایط زندگی شان آغاز می شود، اما آشوب و معرکه ای که مردم برپا می کنند امید و آرزوهای آن ها را برباد می دهد.
زنی به نام نوش آفرین که برخلاف میل پدر سرهنگش عاشق یک کوزه گر شده، به اجبار اطرافیانش تن به ازدواج با دیگری می دهد اما عشقش به حسینا هرگز فروکش نمی کند.

کتاب صوتی سال بلوا

عباس معروفی
عباس معروفی، زاده ی 27 اردیبهشت 1336 شمسی، رمان نویس، نمایشنامه نویس، شاعر، ناشر و روزنامه نگار ایرانی مقیم آلمان است. او فعالیت ادبی خود را زیر نظر هوشنگ گلشیری و محمدعلی سپانلو آغاز کرد و در دهه ی 1360 با انتشار رمان «سمفونی مردگان» در ادبیات ایران به شهرت رسید.معروفی در تهران به دنیا آمد. او از دانشکده ی هنرهای زیبای تهران در رشته ی ادبیات دراماتیک فارغ التحصیل شد و حدود یازده سال معلم ادبیات در دبیرستان های هدف و خوارزمی تهران بود.نخستین مجموعه داستان معروفی در سال 1359 در تهران منتشر شد....