کتاب راز عروسک های حلق آویز شده

The secret of hanging dolls
کد کتاب : 69866
شابک : 978-6227033212
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب راز عروسک های حلق آویز شده اثر بهاره جابری

"راز عروسک های حلق آویز شده" اثری است از "بهاره جابری" که متعلق به مجموعه‌ رمان‌های تصویری "تیری بر باد" می‌باشد. رمان‌های گرافیکی یا مصور که امروزه طرفداران خاص خود را در کشورهای مختلف دنیا، از جمله ایران دارند، همواره افرادی را که به جاذبه‌های بصری علاقمندند، به خود جذب می‌کنند. مجموعه‌ی "تیری بر باد" از این جهت که معادل داخلی این رمان‌ها می‌باشد، فاکتور خلاقیت و فرهنگ را با یکدیگر ترکیب کرده و نتیجه، ارائه اثری شده که مخاطبین را بسیار خشنود خواهد ساخت.
دقت و ظرافتی که "بهاره جابری"، نویسنده و تصویرگر این مجموعه در آفرینش آن به خرج داده، مخاطب را از همان ابتدا مطمئن می‌کند که قرار است تجربه‌ی باکیفیتی را در مواجهه با یک رمان گرافیکی ایرانی داشته باشد.
نخستین جلد مجموعه‌ رمان‌های تصویری "تیری در باد"، "راز عروسک های حلق آویز شده" نام گرفته است و این مجموعه به داستان‌های یک پلیس جوان اختصاص دارد. همه می‌دانیم که فرد جوان و تازه‎کار، خصوصا وقتی به شغلی که با تبه‌کاران سر و کار دارد، ورود می‌کند، سختی‌‌های بی حد و حصری در انتظار اوست. یادگیری پیچ و خم‌های این مسیر زمان می‌برد و افرادی که قرار است با آنها مبارزه کند، هیچ قرار نیست که اوضاع را برای او بهتر کنند. داستان در دوره‌ی قاجار اتفاق می‌افتد و سیستم عدالت و برقراری نظم، در یکی از تاریک‌ترین دوره‌های خود قرار دارد. باید دید "بهاره جابری" چه سرنوشتی را برای این پلیس جوان رقم خواهد زد.
"راز عروسک های حلق آویز شده" که در صد و بیست و چهار صفحه انتشار رسیده، توسط نشر مانا کتاب در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب راز عروسک های حلق آویز شده