کتاب قدم به قدم با فرزندم

Step by step with my child
بسته مراقبتی همه جانبه و کاربردی ویژه کودکان ۱ تا ۳ سال
کد کتاب : 70299
شابک : 978-6003862739
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب قدم به قدم با فرزندم اثر نازنین خراسانی

کتاب قدم به قدم با فرزندم نوشته‌ی نازنین خراسانی می‌باشد و گرافیست اثر مجتبی عصیانی است و نشر نوشته آنرا منتشر کرده است.
همان‌طور که می‌دانید دوران پیش از دبستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که آینده یک فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. لئو تولستوی در مورد اهمیت این دوران این‌گونه نوشته است: «بین یک کودک پنج ساله و من فاصله بسیار کمی وجود دارد، به اندازه یک پله. بین یک نوزاد خردسال با یک کودک پنج ساله فاصله بسیار زیاد و مهیبی وجود دارد».
ما به عنوان پدر و مادر و مربی کودکان با شناخت و آگاهی کافی و قبل از گذشتن کودک از این مرحله طلایی می‌توانیم بر جنبه‌های مختلف رشد کودک تأثیر بگذاریم.
کتاب قدم به قدم با فرزندم ویژه کودکان ۱ تا ۳ ساله است که به معرفی بازی‌های مختلف و فعالیت‌های حرکتی متناسب با سن کودکان می‌پردازد.
فصل‌های کتاب به صورت کاملا با ساختار، در چهار فضای مختلف (فضای داخل خانه، فضای باز، حمام و اتاق خواب) ارائه شده است.
هر آنچه برای پرورش یک کودک سالم، شاد و ایمن نیاز دارید در این کتاب آورده شده است. هدف کتاب کمک به شما والدین عزیز است تا در مسیر فرزندپروری همراه و هم‌پای فرزندتان کودکی کنید و از هر موقعیت و فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با او استفاده کنید، با کودکتان بیشتر انس بگیرید و در حین مراقبت از او نیازهایش را بشناسید و برآورده سازید.
فعالیت‌هایی که در این کتاب آورده شده است شیوه‌های ارتباطی با کودک است که به نیاز او مبنی بر ارتباط صمیمانه و ایمن پاسخ می‌دهند. ارتباط و دلبستگی ایمن بین مراقب و کودک در رشد و سلامت او اهمیت زیادی دارد.

کتاب قدم به قدم با فرزندم