کتاب روان شناسی انگیزش

Psychology Of Motivation
(تعالیم آموزگاران راز 4)
کد کتاب : 73573
مترجم :
شابک : 978-9644129117
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی انگیزش اثر دنیس ویتلی

پیشروترین تولیدکننده برنامه های صوتی انگیزشی و توسعه شخصی در جهان اکنون کلید اصلی دستیابی به هدف و قدرت شخصی را در دستان شما قرار می دهد.
لازم نیست خیلی به دنبال آن باشید تا متوجه شوید که همه افراد موفق یک چیز مشترک دارند: خودانگیختگی! این یک واقعیت ثابت شده است: انگیزه کلید اصلی همه موفقیت ها است. اکنون، دنیس ویتلی، نویسنده کتاب پرفروش فوق‌العاده «روانشناسی برنده شدن»، این کلید را در دسترس شما قرار می‌دهد، با تکیه بر 30 سال تحقیق روان‌شناختی که تأیید می‌کند انگیزه از مهارت‌های شناختی خاصی تشکیل شده است که هر کسی می‌تواند آن را توسعه، تمرین و بهبود بخشد. - اگر بدانند چگونه.
"روانشناسی انگیزش دنیس ویتلی" آخرین تحقیقات را در کنار شما قرار می دهد، با یک برنامه آسان برای استفاده و گام به گام که:
"
انگیزه خود را برای موفقیت تقویت کنید
انگیزه خود را در مدت زمان طولانی ثابت نگه دارید
در مواجهه با مشکلات انگیزه خود را تجدید کنید
به شما یک نقشه واضح برای توسعه و حفظ اراده برای موفقیت در هر کاری که انجام می دهید - از رژیم غذایی گرفته تا ثروتمندسازی ارائه می دهد.
"
ترس، به تعویق انداختن کار و دیگر موانعی را که خودتان تحمیل کرده اید، برای موفقیت در گذشته ایجاد کنید. مراحل ساده هستند -- زمانی که بدانید چه هستند.

کتاب روان شناسی انگیزش

دنیس ویتلی
یکی از معتبرترین نویسندگان آمریکا و سخنرانان اصلی و مشاوران بهره وری در مورد دستاوردهای انسانی با عملکرد بالا می باشد. دنیس ویتلی 10 میلیون برنامه صوتی دارد که به 14 زبان فروخته شده است. او فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در آناپولیس، و خلبان سابق نیروی دریایی، دارای مدرک دکترای رفتار انسانی است.