کتاب گفتگوی درونی

Inner Talk for a Confident Day
برای روزی مطمئن،عشقی مولد،ذهنی آرام
کد کتاب : 73677
مترجم :
شابک : 978-9644125881
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1386
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب گفتگوی درونی اثر سوزان جفرز

جملات تاکیدی مثبت همراه با موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش به شما کمک می‌کند ترس‌ها و پچ پچ‌های منفی روزانه ذهنتان را از بین ببرید و آن‌ها را با احساس شجاعت و اعتماد به نفس جایگزین کنید. این کتاب " گفتگوی درونی " به شما می آموزد که چگونه ذهن را آرام کنید تا صدایی را در درون خود کشف کنید که آشفتگی درونی را کاهش می دهد و بهترین های شما را به جلو می آورد. سوزان جفرز، که بیشتر به خاطر کتاب پیشگامانه‌اش، «ترس را احساس کن و به هر حال انجامش بده» شناخته می‌شود، به خاطر نوشتن و سخنرانی‌اش در سطح بین‌المللی شهرت داشت. او به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا بر ترس های خود غلبه کنند و درد زندگی خود را التیام بخشند.
سوزان در مورد خودش و تجربه اش از زندگی نوشته است. او هیچ رازی را از خوانندگان خود پنهان نمی کرد و تلاش می کرد تا ارتباطی صادقانه و بسیار شخصی با مخاطبان خود ایجاد کند. این انسانیت بی حد و حصر و تمایل او برای به اشتراک گذاشتن آشکار زندگی خود بود که کلید محبوبیت و تأثیر پایدار او به عنوان یک نویسنده و معلم بود. سوزان هرگز اشتیاق خود را به یادگیری و تحقیق از دست نداد. پس از به دنیا آمدن فرزندانش، دوباره به کالج رفت و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد.

کتاب گفتگوی درونی

سوزان جفرز
سوزان جفرز (سوم مارس 1938 - 27 اکتبر 2012 ، 74 ساله) روانشناس آمریکایی و نویسنده ادبیات خودیاری بود.سوزان جفرز سوزان گیلدنبرگ در هازلتون، پنسیلوانیا در 3 مارس 1938 به دنیا آمد.سوزان تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه ایالتی پن آغاز کرد، اما هنگامی که با شوهر اول خود ازدواج کرد، تحصیلات خود را رها کرد. در سالهای بعد از سال 1960، خانواده به منهتن نقل مکان کردند، جایی که جفرز مدرک تحصیلی گرفت، پس از آن دکترای روانشناسی، در کالج هانتر و در دانشگاه کلمبیا را بدست آورد.در سال 1971 سوزان جفرز مدیر ا...