کتاب تعبیر خواب

Dream interpretation
(روان شناسی تفسیر رویاها)
کد کتاب : 74041
شابک : 978-9642364268
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تعبیر خواب اثر فرشاد نجفی پور

فرشاد نجفی پور در کتاب تعبیر خواب (روان‌شناسی تفسیر رویاها)، خوانندگان را با آنچه علم در مورد خواب و تفسیر رویا کشف کرده، آشنا می‌کند. نویسنده در این کتاب، به بررسی جنبه‌های روانشناسی خواب بر اساس منابع معتبر و به روز پرداخته و با ذکر نام منابع سعی کرده تا اعتماد خوانندگان باریک‌بین و نقاد را به این سطور جذب کند.
خواب از یک منظر، تلاش انسان برای رسیدن به تمایلاتش است، به‌ خصوص آن‌هایی که در بیداری برآورده نمی‌شود. خواب یک ظاهر دارد، ‌قصه‌ای که از خواب یادمان مانده است؛ و یک محتوا یا معنای پنهان. ظاهر خواب گیج‌ و گمراه‌ کننده است، مگر تفسیر خواب بلد باشیم.
از دیدگاهی دیگر، خواب موضوعی اتفاقی است که سلول‌های مغز آغازگر آن هستند. این پیام به اندام‌های حرکتی می‌رسد اما چون بدن قادر به حرکت نیست، مغز دچار تضاد می‌شود. به همین دلیل با مدد گرفتن از حافظه نمایش‌نامه‌ای می‌سازد که واقعی به نظر می‌آید. از این دیدگاه خواب بی‌معنا است و هیچ ربطی به واقعیت ندارد. ولی در واقع این‌طور نیست چون خواب انعکاس خاطرات، ترس‌ها، امیدها و تمایلات است.

کتاب تعبیر خواب

فرشاد نجفی پور
دکتر فرشاد نجفی پور در سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد و پرورش یافت. دارای بیش از ۸۰ کتاب و ۳۰۰ مقاله معتبر؛ وبیش از ۲۰ سال سابقه مشاوره خانواده (ارتباطی و جنسی) می باشد.
دسته بندی های کتاب تعبیر خواب