کتاب مهندسی زبان بدن

Body language engineering
کد کتاب : 74114
شابک : 978-9642365791
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهندسی زبان بدن اثر پویا ودایع

کتاب مهندسی زبان بدن نوشته پویا ودایع، به طور کامل و مصور معنی انواع رفتارها و واکنش‌های مختلف بدن را شرح داده و نشانه‌های هر نوع حالتی از بدن را بیان کرده است.
به واکنش‌های غیر کلامی و رفتاری‌ای که باعث می‌شوند فردی بدون صحبت کردن، با دیگران ارتباط برقرار کند زبان بدن می‌گویند. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت قرار گیری اعضای بدن، تغییرات چهره، اشارات ناخودآگاه، ژست‌ها و حتی واکنش‌های هیجانی شخص باشد.
توجه روز افزون به زبان بدن در روانشناسی جدید بیانگر این واقعیت است که کاربرد آن در ارتباطات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ۸۰ درصد ذهنیت افراد در همان ۴ دقیقه اول آشنایی با شما تعیین می‌شود، پس باید مراقب اولین برخورد خود در ۴ دقیقه اول باشید.

کتاب مهندسی زبان بدن

پویا ودایع
من پویا ودایع هستم، تحصیلات خودم را در رشته الکتروتکنیک شروع کردم و با مهندسی فروش MBA ادامه دادم و در حال حاضر هم فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی و افکارسنجی و همچنین روانشناسی صنعتی و سازمانی هستم. دهه هشتاد در مورد کسب و کار تحقیق کردم و متوجه شدم در مورد آموزش منابع انسانی کمبود هایی وجود دارد که با شرکت در کلاس های مذاکره و ... در محضر اساتیدی چون دکتر مسعود حیدری و پرفسور کانیو و ...... آموزش دیده ام و به انتقال این دانش ها به همکاران و اشخاص دیگر پرداختم. بعد از چند سال تحقیق در ح...
دسته بندی های کتاب مهندسی زبان بدن