کتاب روانشناسی بصری معماری داخلی

Visual Psychology of Interior Design
کد کتاب : 74247
شابک : 978-9643144593
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روانشناسی بصری معماری داخلی اثر آزاد بهمنش

واژگان روانشناسی بصری و معماری داخلی همان طور که در پشت جلد هم به آن اشــاره شــده در ادامه و تکمیل الفبای کتاب "روند معماری داخلی" آمده که در سال 1393 با قلم همین نویسنده توسط انتشارات کلهر چاپ و نشر شده است؛ تفسیری متفاوت از ادراک و چگونگی ساماندهی فضاهای داخلی با توجه به روانشناسی محیط در راستای فهم هر پروژه. تبیینی از جنس رابط های انسان و عناصر محیط اندرونی که در کاربری هایی خاص برای هر مکان تعریف می شوند.
سیستم هایی متناسب با روابط عینی و ذهنی میان اجزا و عناصر محیط که تعاریف متفاوتی را برای هر پروژه داخلی تبیین می کند. روش هایی با تأکید بر شناخت روابط مستقیم و متقابل بین انسان و فرم محیط پیرامون که پروسه ایده پردازی و طرح ریزی را تا اجرای نهایی در بر خواهد گرفت. بیان پروسه ای که به تفهیم حسی مخصوص در هر مکان توسط برنامه دهی صحیح و درست در هر فضا منجر خواهد شد.

کتاب روانشناسی بصری معماری داخلی

آزاد بهمنش
آزاد بهمنش متولد سال 1357، دارای مدارک دانشگاهی و حرفه‌ای در معماری، معماری داخلی و همچنین گرافیکِ محیطی است، کتاب‌های «روند معماری داخلی»، «معماری بصری + ‌ادراک محیط»، «آموزش اسکیس طراحی داخلی»، « الگونگاری طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی»، «روانشناسی بصریِ معماری داخلی» و مجموعه چند جلدی «فضا، عناصر و شیوه»، تعدادی از تألیفات دیگر این نویسنده و پژوهشگر دپارتمان هنر و معماری دانشگاه است.این نویسنده و...
دسته بندی های کتاب روانشناسی بصری معماری داخلی