کتاب ماهیت موفقیت

The Nature of Success
کد کتاب : 74377
مترجم :
شابک : 978-9642367962
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماهیت موفقیت اثر مک اندرسون

هرگز آن لحظه را فراموش نمی‌کنم. برای گروهی سخنرانی کرده بودم؛ مدیر شرکت طوری از من تعریف و تمجید کرد که تا آن روز نشنیده بودم. او گفت: «هرگز از کاری که انجام می‌دهم دست نکش، چون از نعمت توان برقراری ارتباط با انسان‌ها و روحشان برخوردار هستی.».
هدف من در این کتاب این است که با روح شما ارتباط برقرار کنم، چون فقط یک ایده می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد به شرطی که ایده‌ای مناسب باشد. طی سی سال گذشته شانس همکاری با سه شرکت استارتاپ موفق را داشته‌ام و بسیاری از درس‌هایی را که در مورد کار و زندگی یاد گرفتم در ماهیت موفقیت با شما در میان می‌گذارم.
عمیقا باور دارم مردم سخنرانی‌ها را فراموش می‌کنند اما داستان‌ها را به ذهن می‌سپارند، بنابراین درس‌هایی را که یاد گرفته‌ام بیشتر در قالب داستان‌های واقعی تعریف می‌کنم و از این طریق 28 کلید موفقیتم را در اختیار شما قرار می‌دهم.موفقیت مسئله‌ای کاملا شخصی است، اما فکر می‌کنم بیشتر مردم موافقند که موفقیت واقعی یعنی احساس رضایت. موفقیت همان حس عمیق رضایت است که از روحتان آغاز می‌شود و کل وجودتان را فرا می‌گیرد. نتیجه نهایی، خوشحالی واقعی و آرامش خاطر است. فکر می‌کنم هیچ حسی بهتر از این نیست که وقتی به گذشته‌تان نگاه می‌اندازید، بر لب‌هایتان لبخند نقش ببندد، چون می‌دانید بسیاری از رویاهایتان محقق شده‌‌اند و تغییری مثبت در زندگی دیگران ایجاد کرده‌اید.

کتاب ماهیت موفقیت

مک اندرسون
مک اندرسون بنیانگذار Simple Truths and Successories است که هر شرکتی در جایگاه خود پیشرو می شود. Simple Truths ناشر یکی از بزرگترین مجموعه کتاب های انگیزشی/الهام بخش در کشور با بیش از 150 عنوان یا مضمون مانند: نگرش، رهبری، کار گروهی و خدمات مشتری است.