کتاب سه شنبه عبوس

Grim Tuesday
هفت گانه کلیدهای پادشاهی 2
کد کتاب : 76309
مترجم :
شابک : 978-9645668769
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سه شنبه عبوس اثر گارت نیکس

آرتور پنهالیگون هیچوقت فکر نمی‌کرد مجبور شود به خانه‌ی عجیبی برگردد که کم مانده بود در روز دوشنبه او را به کشتن دهد، خانه‌ای که قلمروی خیالگونه و شوم را در خود جا داده است.
اما روز بعد چالش‌های جدیدی را به همراه دارد؛ دشمن جدیدی به نام سه‌شنبه‌ی عبوس که هم خانواده آرتور و هم دنیای او را تهدید می‌کند. آرتور برای نجات بقیه باید کلید دوم را از سه‌شنبه عبوس پس بگیرد و در این راه مجبور می‌شود یک کشتی خورشیدی را بدزدد، از یک اردوگاه کار اجباری جان سالم به در ببرد، با یک خرس طرح دوستی بریزد و با نایتلینگ‌ها بجنگد.
و در نهایت باز هم مجبور است برای مبارزه نهایی به سرزمین‌های دور‌دست برود.چیزهای زیادی به خطر افتاده است.و زمان در حال گذر است.

کتاب سه شنبه عبوس

گارت نیکس
گارت ریچارد نیکس، زاده ی 19 جولای 1963، رمان نویس استرالیایی است. نیکس در ملبورن به دنیا آمد و در کانبرا بزرگ شد. او پس از مدتی کار برای دولت کشورش، به اروپا سفر کرد و پس از بازگشت به استرالیا، در دانشگاه کانبرا مشغول تحصیل در رشته نویسندگی حرفه ای شد.نیکس پس از فارغ التحصیلی مدتی را در یک کتابفروشی در کانبرا کار کرد و در سال 1987 به سیدنی نقل مکان کرد. او در این شهر، به موسسه ی انتشاراتی هارپرکالینز پیوست و بعد از مدتی، شرکت خود را تأسیس کرد. گارت نیکس در سال 2002 به نویسنده ای تمام وقت تبدی...