فیلم کنسرت های لئونارد برنستاین (2 قاب)

Leonard Bernstein
کنسرت برای کودکان و نوجوانان با همراهی ارکستر فیلارمونیک نیویورک
کد محصول : 77201
گوینده :
آهنگساز :
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
نوع رسانه : DVD
تعداد حلقه : 16
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

16 حلقه دی وی دی

معرفی فیلم کنسرت های لئونارد برنستاین (2 قاب)

لئونارد برنشتای رهبر ارکستر، آهنگساز، پیانیست، مربی موسیقی، نویسنده و انسان دوست آمریکایی بود. او که به عنوان یکی از مهم ترین رهبران ارکستر زمان خود شناخته می شود، اولین رهبر ارکستر آمریکایی بود که مورد تحسین بین المللی قرار گرفت. به گفته دونال هناهان، منتقد موسیقی، او "یکی از با استعدادترین و موفق ترین موسیقیدانان تاریخ آمریکا" بود. برنشتاین جوایز بسیاری از جمله هفت جایزه امی، دو جایزه تونی، شانزده جایزه گرمی از جمله جایزه یک عمر دستاورد، و افتخار مرکز کندی را دریافت کرد.

او به عنوان آهنگساز در بسیاری از ژانرها از جمله موسیقی سمفونیک و ارکسترال، باله، موسیقی فیلم و تئاتر، آثار کرال، اپرا، موسیقی مجلسی و آثاری برای پیانو نوشت. معروف ترین اثر او موزیکال برادوی داستان غرب است که به طور منظم در سراسر جهان اجرا می شود و در دو فیلم بلند (1961 و 2021) اقتباس شده است. آثار او شامل سه سمفونی، مزامیر چیچستر، سرناد پس از «سمپوزیوم» افلاطون، موسیقی اصلی فیلم در ساحل، و آثار تئاتری از جمله در شهر، شهر شگفت‌انگیز، کاندید و جرم او است.
برنشتاین اولین رهبر ارکستر آمریکایی تبار بود که یک ارکستر سمفونیک بزرگ آمریکایی را رهبری کرد. او مدیر موسیقی فیلارمونیک نیویورک بود و ارکسترهای بزرگ جهان را رهبری می کرد و میراث قابل توجهی از ضبط های صوتی و تصویری را به وجود آورد. او همچنین در احیای مدرن موسیقی گوستاو مالر، که علاقه شدیدی به موسیقی او داشت، نقش مهمی داشت.[

فیلم کنسرت های لئونارد برنستاین (2 قاب)

دسته بندی های فیلم کنسرت های لئونارد برنستاین (2 قاب)