کتاب آدولف هیتلر

Adolf Hitler
کد کتاب : 80842
مترجم :
شابک : 978-6227436570
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 637
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده جایزه کورنلیوس رایان سال 1976

معرفی کتاب آدولف هیتلر اثر جان ویلارد تولند

زندگینامه کلاسیک و قطعی جان تولاند مورخ برنده جایزه پولیتزر درباره آدولف هیتلر کامل ترین، خواندنی ترین، در دسترس ترین و تا حد امکان عینی ترین روایت از زندگی مردی است که تأثیر شیطانی اش بر جهان در قرن بیستم همیشه باقی خواهد ماند. احساس شود.
تحقیقات تولند یکی از آخرین فرصت‌ها را برای یک مورخ فراهم کرد تا با بیش از دویست نفر از افراد مرتبط با هیتلر مصاحبه شخصی انجام دهد. تولند در فاصله‌ای معین و در عین حال با دسترسی به بسیاری از افرادی که پیشوا و رایش سوم او را قادر می‌کردند و با آن مخالفت می‌کردند، تلاش می‌کرد تا با این زندگی به‌گونه‌ای رفتار کند که گویی هیتلر صد سال قبل از آن زندگی کرده و مرده است. آدولف هیتلر از دوران کودکی و گمنامی تا پایان ناامیدانه‌اش ظاهر می‌شود، به قول تولاند، «بسیار پیچیده‌تر و متناقض‌تر. . . وسواس رویای خود برای پاکسازی یهودیان اروپا. . . ترکیبی از پرومتئوس و لوسیفر.

کتاب آدولف هیتلر

جان ویلارد تولند
جان ویلارد تولاند متولد 29 ژوئن 1912 و درگذشته 4 ژانویه 2004 ، نویسنده و مورخ آمریکایی بود. وی بیشتر به خاطر شرح حال آدولف هیتلر و تاریخ جنگ جهانی دوم با نام The Rising Sun شناخته شده است.او از کالج ویلیامز فارغ التحصیل شد و مدتی در مدرسه درام ییل تحصیل کرد. هدف اصلی او تبدیل شدن به نمایشنامه‌نویس بود.