کتاب عصر شعر

Asr-e Sher
کد کتاب : 81696
شابک : 978-6229547366
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عصر شعر اثر بهزاد نجفی

کانون ادبی تهران از مهرماه سال ۱۳۹۲ به منظور برگزاری جلسات نقد و بررسی شعر و ترانه شروع به کار کرد. هدف از برگزاری این جلسات حضور متخصصین حوزه ی شعر، ترانه و موسیقی، نقد و بررسی شعر جوانان و علاقه‌مندان این حوزه، کمک به پیشرفت شعر جوان، کشف استعدادها در این حوزه و کمک به اعتلای فرهنگ غنی شعر فارسی ایران‌زمین بوده است.
این کانون تا به امروز در فرهنگسراهایی از جمله : مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری تهران، سالن خاقانی، خانه فرهنگ استاد معین و فرهنگسرای شفق نشست ادبی برگزار کرده است. برگزاری شب شعرهای متعدد، جلسات تخصصی نقد و بررسی کتاب، جشن شعر و ترانه و موسیقی، برگزاری کارگاه شعر و ترانه، جشنواره و گردهمایی شعر، برپایی بزرگداشت اساتید ادبیات، فعالیت نشریاتی و... از برنامه‌های این کانون بوده است.
این مجموعه شعر، خلاصه‌ای‌ست از فعالیت‌های این کانون در حوزه‌ی شعر و ترانه .
تلاش بر این بوده تا از تمام اساتید و شاعران بزرگواری که به عنوان کارشناس، منتقد، سخنران، خواننده و یا شاعر در طول این سال‌ها مهمان نشست‌های کانون ادبی تهران بوده‌اند شعری به یادگار در این مجموعه به ثبت برسد و تمام تلاش بنده به عنوان گردآورنده‌ی این کتاب این بوده اشعاری که در این کتاب جمع‌آوری شده همان شعرهایی باشد که در جلسات کانون خوانده شده است.
کانون ادبی تهران مفتخر است که در این سال‌ها شاعران جوان و آینده‌داری را در طول جلسات شناسایی کرده و با نقدهای کارشناسان در پیشرفت شعر این عزیزان تاثیر داشته است که منتخبی از اشعار این شاعران جوان در همین کتاب منتشر شده است.
علاوه بر شاعرانی که در فهرست، اسامی آنها ذکر شده، از خوانندگان عزیزی همچون رستاک حلاج - مانی رهنما - امیر عباس گلاب - مرتضی گلی، کامران رسول زاده و...که در برنامه‌های مختلف با اجرای موسیقی خود ما را همراهی کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

کتاب عصر شعر

بهزاد نجفی
بهزاد نجفی متولد 21 آبان ماه 1368 در شهر کرج و فارغ‌التحصیل رشته‌ی کارشناسی فناوری اطلاعات است.از سال 1391 ادبیات را به طور جدی پیگیری کرد. قالب اصلی اشعار او غزل است. اما در سپید و ترانه و دیگر قالب‌های شعری هم می‌نویسد و چند دوره کارگاه شعر نیز برگزار کرده است.کتاب او با عنوان /خراب‌شده/ مجموعه غزل‌های او را در بر می‌گیرد که چاپ اول آن در ایام نمایشگاه کتاب سال 1395 چاپ و در همان ایام با استقبال روبه‌رو شد و به چاپ دوم رسید.مضامین اجتماعی، عاشقانه و ا...
دسته بندی های کتاب عصر شعر