کتاب دیر کردی شکوفه کوچک

Dir kardi Shokufe Koochak
کد کتاب : 81743
شابک : ‭978-6226813532‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دیر کردی شکوفه کوچک اثر رویا شاه حسین زاده

"دیر کردی شکوفه کوچک" عنوان کتاب گزیده اشعار رویا شاه حسین زاده است. وی که پیش‌تر در سال ۱۳۹۶ برنده‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی شعر فجر شده بود، در تازه‌ترین کتابش که گزیده‌ی بهترین اشعار او به انتخاب خودش است به دیدار مخاطب شعر می‌رود.
اشعار او همان‌قدر که دارای زبانی ساده و به دور از تکلف است، بسیار تاثیرگذارند. مرگ اندیشی و عشق، موضوع بیشتر اشعار او را دربر گرفته است. شاعر به المان‌های طبیعی علاقه‌ی فراوانی دارد و از طرفی دیگر در فضایی مدرن تنفس می‌کند. کنایه‌های خاصی به زندگی زنانه‌ی پیرامونش که در چهارچوب‌ها گیر کرده می‌زند و گاهی از عصر خود خسته می شود و می خواهد به عشق های زمان های بسیار دور بازگردد.
او از موفق ترین شاعران سپیدسرای عصر خود است و در این کتاب، بهترین‌های خود را به نمایش گذاشته است.
این کتاب شامل ۷۶ شعر سپید بلند و کوتاه است که در ۱۲۰ صفحه به چاپ رسیده است.

کتاب دیر کردی شکوفه کوچک

رویا شاه حسین زاده
رویا شاه حسین زاده متولد سال 1356 شمسي در شهرستان اروميه و از نويسندگان و شاعران برجسته استان است كه بيش از اين چند عنوان كتاب از جمله «آخرين مكتوب عاشقانه من»، «قرمز هميشه انار نيست» و «آوازي براي يك آدم آهني» از او چاپ و ‌منتشر شده است.شعرهاي اين شاعر به صورت پراكنده به چند زبان ترجمه شده و بيشترين انعكاس خوانش شعرهايش از كشورهايي چون آلمان، آمريكا، كانادا، استراليا و هلند دريافت شده است؛ هم اكنون مجموعه اي از او در حال ترجمه به زبان تركي استانبولي و...
دسته بندی های کتاب دیر کردی شکوفه کوچک