کتاب بانک اطلاعات علمی - کاربردی

Scientific-applied database
کد کتاب : 81815
شابک : 978-9644540509
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1387
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بانک اطلاعات علمی - کاربردی اثر مصطفی حق جو

دکتر مصطفی حق جو در کتاب بانک اطلاعات علمی کاربردی جلد 1، عمده‌ترین مطالب بانک اطلاعات که در مجامع جهانی مطرح است را ارائه می‌نماید و با آوردن مثال‌های گوناگون، مفاهیم را برای خواننده ساده‌سازی می‌نماید. آشنایی با بانک اطلاعاتی نامتمرکز، مدیریت تراکنش در محیط‌های سنتی و جدید بانک اطلاعات، سیستم‌های نوین و امنیت در بانک اطلاعات که به کتاب‌های درسی مختلف نیز راه یافته، از دیگر مطالب این کتاب دانشگاهی ارزشمند می‌باشد.
کتاب بانک اطلاعات علمی کاربردی 1 مصطفی حق جو از انتشارات دانشگاه علم و صنعت به عنوان کتاب درسی دوره‌ی کارشناسی و کتاب مرجع دوره‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم و مهندسی کامپیوتر و نیز مرجعی برای کارشناسان این تخصص به رشته‌ی تحریر در آمده است. در کشور ما نیز در سال‌های گذشته استقبال چشمگیری از مقوله‌ی بانک اطلاعاتی به عمل آمده و بسیاری از کاربردهای کامپیوتر از حالت برنامه سازی عادی خارج شده و به شکل بانک اطلاعات در آمده است.
سیستم بانک اطلاعاتی، سیستمی برای نگهداری داده‌ها در کامپیوتر می‌باشد. بانک اطلاعات از دیرباز با عنوان دروس تخصصی و ارزشمند در دوره‌های مختلف مهندسی و علوم کامپیوتر مطرح بوده است. در سال‌های اخیر اهمیت این مقوله تا جایی مورد توجه قرار گرفت که در برخی از کشورها، دوره‌ی کارشناسی مستقلی برای این موضوع یا موضوع های مشابه در نظر گرفته شد.

کتاب بانک اطلاعات علمی - کاربردی

دسته بندی های کتاب بانک اطلاعات علمی - کاربردی