کتاب شاهین ابدی

The Hawk Eternal
شاهدخت شاهین - کتاب دوم
کد کتاب : 85465
مترجم :
شابک : 978-6001827648
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شاهین ابدی اثر دیوید گمل

مادامی که انیر جنگجو و بی‌رحم قلمروی کوهستانی قبیله‌ها را ویران می‌کند، سیگارنی، ملکه شاهین، در جهان موازی خود از طریق دروازه‌ای در فضا و زمان وارد می‌شود. تالیسن، آخرین دروازه بان، هیچ ایده‌ای ندارد که او چرا آمده است، اما این را می‌داند که نیاز به قهرمان یک نیاز همیشگی است و به او اجازه عبور به سرزمین ویران شده را می‌دهد.
فقط کاسوالون - جنگجوی تنها و دزد - متوجه میزان واقعی خطر و آشوبی است که مردمش با آن روبرو خواهند شد. همانطور که تالیسن تلاش می‌کند از غرض و مقصود سیگارنی سر در بیاورد، کاسوالون باید تلاش کند تا قبیله‌ها را علیه این بزرگترین خظری که تهدیدشان می‌کند، متحد سازد.
شاهین ابدی برای هرکسی که از فانتزی‌های فوق قهرمانانه لذت می‌برد، یک پیشنهاد ضروری است. دیوید گمل تک تک کاراکترها و دنیایشان را چنان رنگارنگ و هیجان انگیز به تصویر می‌کشد، که احساس می‌کنید بخشی از این جهان فانتزی خارق العاده هستید.

کتاب شاهین ابدی

دیوید گمل
دیوید اندرو گِمِل (David Gemmell) (زادهٔ اول اوت ۱۹۴۸) نویسندهٔ مشهور بریتانیایی کتابهای قهرمان محور بود. درحالی که در دوران جوانی به روزنامه‌نگاری مشغول بود در سال ۱۹۸۴ اولین رمان رسمی خود با عنوان «اسطوره» را منتشر کرد. بعد از آن زمان بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۶ بیش از سی رمان نوشت که بیشتر آن‌ها حماسی و فانتزی بودند. کتابهای او با فروش بیش از یک میلیون نسخه همچنان در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.مادرش او را که در غرب لندن و در محله‌ای فقیرنشین متولد شده بود ...