کتاب مبانی معنویت فطری

Faundation of natural spirituality
کد کتاب : 92307
مترجم :
شابک : 978-9646534018
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1382
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی معنویت فطری اثر بهرام الهی


این متن اصول علمی را برای سوالات اساسی هستی به کار می گیرد: خدا چیست؟ نقش ما بر روی زمین چیست؟ چگونه باید زندگی کنیم؟ چگونه جهان فیزیکی را با دنیای معنوی آشتی دهیم؟ این متن ارزیابی رابطه بین هستی درون و دنیای بیرون را ارائه می دهد.
در بخشی از کتاب آمده است:
" میان معنویت و علوم دیگر از این بابت تفاونی نیست اگر قضایای هندسی به این عنوان که هرگز به اثبات ترسیده کنار گذاشته میشد همه از کاربردهای بی شمار ان محروم میشدند و در عمل حتی ساختمان یک پل امکانپذیر نمی بود. به کسانی که هنوز استعداد قوة مدرکه معنوی را در خود رشد نداده اند، صرفا از طریق استدلال عقلی و ذهنی نمیتوان حقایق را انتقال داد؛ فقط میشود به ایشان گفت همان راهی را که انبیاء و اولیاء پیمودند دنبال کنید تا شما نیز به نوبه خود حقایق را مشاهده و ادراک کنید.

در طی این بررسی مقدماتی نشان خواهیم داد که علت وجودی و غائی هر موجودی را میتوان در دو کلمه خلاصه کرد حقوق و وظایف اگر چه این نظر مطلب را در نگاه اول محدوده جلوه می دهد، اما به مرور که با حقوق و وظایف مخلوقات و نقش آنها در سرنوشت یکایک موجودات آشنا شدیم، وسعت دامنه آن نمودار خواهد شد."

کتاب مبانی معنویت فطری

بهرام الهی
بهرام الهی (زاده ۱۳۱۰ در کرمانشاه) استاد پیشین جراحی اطفال دانشگاه تهران و نویسندهٔ چندین کتاب در پزشکی و نیز معنویت و اخلاق است.بهرام الهی، متولد ۱۳۱۰ خورشیدی در کرمانشاه و فرزند نورعلی الهی است. وی فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه مونپلیه در فرانسه است که در مدتی نزدیک به سی سال، هم‌زمان با کار طبابت و جراحی، به کار تحقیق، تدریس و سرپرستی چند دانشکده پزشکی مشغول شد. او در این مدت، چند کتاب تخصصی در زمینه آناتومی، جراحی و اورولوژی اطفال تألیف کرد که برخی از آن‌ها به عنوان کت...
دسته بندی های کتاب مبانی معنویت فطری