کتاب در اهمیت پرسیدن

ask for more
از سوال کردن نترسید و آنچه می خواهید به دست بیاورید
  • 15 % تخفیف
    159,000 | 135,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر مون نشر مون
    نویسنده: الکساندرا کارتر
کد کتاب : 99918
مترجم :
شابک : 978-6227585353
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب در اهمیت پرسیدن اثر الکساندرا کارتر


از کلاسیک تا معاصر، از امپرسیونیسم گرفته تا هنر پاپ، نقاشان و مجسمه‌سازان از هر دوره، هر جنبش و هر کشوری در جهان در این مجموعه عالی معرفی شده‌اند که پرتره‌های صمیمی از مشهورترین هنرمندان جهان و زمان‌های جذاب را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. آنها زندگی می کردند! تولید مثل تمام رنگی گنجانده شده است!

مذاکره یک بازی بی برنده نیست. این یک مهارت ضروری برای حرفه شما است که می تواند نزدیک ترین روابط و زندگی روزمره شما را نیز بهبود بخشد. با این حال، مردم اغلب از آن دوری می‌کنند و حتی قبل از شروع احساس شکست می‌کنند. در این کتاب پیشگامانه جدید در مورد مذاکره، الکساندرا کارتر - استاد حقوق کلمبیا و کارشناس میانجیگری که به دانشجویان، متخصصان تجارت، سازمان ملل و غیره کمک کرده است - یک رویکرد ساده و قابل دسترس را ارائه می دهد که هر کسی می تواند برای درخواست و دریافت بیشتر از آن استفاده کند.
به اشتباه به ما آموخته اند که بلندترین و قاطع ترین صدا در هر مذاکره ای غالب است، یا در غیر این صورت، هر دو طرف مصالحه می کنند و در نهایت با کمترین نتیجه می رسند. در عوض، کارتر نشان می‌دهد که با پرسیدن سوالات درست از فردی که با او مذاکره می‌کنید، ارزش بسیار بیشتری نسبت به بحث کردن با او کسب می‌کنید. او یک چارچوب ده سوالی ساده و در عین حال قدرتمند برای مذاکره موفق ارائه می دهد که در آن هر دو طرف پیروز ظاهر می شوند. روش اثبات شده کارتر بسیار فراتر از یک "بله" است و در عوض ارزشی ایجاد می کند که مادام العمر است.
این کتاب ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شفافیت و دیدگاهی را برای هر بحث انتقادی، صرف نظر از موضوع، ارائه دهید.

کتاب در اهمیت پرسیدن

نکوداشت های کتاب در اهمیت پرسیدن
With stunning clarity, Carter walks us through ten questions that will help us calm our emotions, clarify our goals, and steer our relationships with confidence and grace.
با وضوح خیره کننده، کارتر ما را از طریق ده سوال راهنمایی می کند که به ما کمک می کند احساسات خود را آرام کنیم، اهداف خود را روشن کنیم، و روابط خود را با اطمینان و مهربانی هدایت کنیم.
Douglas Stone and Sheila Heen

Reading Alexandra Carter feels like having a negotiation coach in your corner, encouraging you to think creatively and giving you the courage to ask for more.
خواندن الکساندرا کارتر مانند داشتن یک مربی مذاکره در گوشه و کنار شماست که شما را تشویق می کند خلاقانه فکر کنید و به شما جرات می دهد که بیشتر بخواهید.
Linda Babcock

قسمت هایی از کتاب در اهمیت پرسیدن (لذت متن)
مای زو وارد فروشگاه بلومینگ دیلز شعبهٔ نیویورک شد و لحظه ای را صرف فکر کردن به چشم اندازها، صداها و رایحه ها کرد. سال ها پیش، او در نقش مشتری از این درها وارد فروشگاه شده بود. اما امروز یک کارفرما بود. مای در سال ۱۹۹۱، بعد از اشتغال در بانک جهانی و کارآموزی در نقش دیپلماتی چینی، از چین به آمریکا مهاجرت کرد. او به لطف تحصیلات سیاسی اش توانست به آمریکا بیاید؛ تحصیلاتی که نه تنها دروس زبان انگلیسی، بلکه دوره های هنر رنسانس و ساعت ها گشت وگذار در فروشگاه های لباسی را شامل می شد که به یک باره کنار مدرسهٔ راهنمایی اش سبز شده بودند. مای با تمام وجود به هنر و مد علاقه داشت. اما هیچ تجربهٔ مرتبطی در این زمینه نداشت و به کاری نیاز داشت که بتواند خرجش را درآورد. برای همین در شرکت تجهیزات پزشکی آمریکایی مشغول شد که به بیمارستان های چینی تجهیزات صادر می کرد. شغل کسل کننده ای بود، اما می توانست با آن قبض هایش را بپردازد.