الکساندر هیام

الکساندر هیام

الکساندر هیام به سازمان‌ها (دولتی و خصوصی) کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ و برنامه‌های توسعه‌ی رهبری خود را بازنگری کنند. وی عضو هیئت‌مدیره‌ی شرکت‌های متعددی بوده و در مقام مدرس با مدرسه‌ی مدیریت آیزنبرگ در دانشگاه ماساچوست همکاری کرده است.
آقای هیام مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد و مدرک مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک و بازاریابی را از مدرسه‌ی «هاس» در دانشگاه برکلی دریافت کرده است. وی دوره‌های آموزشی «عقب‌نشینی خلاقانه» را برای شرکت‌های بزرگ صنعتی و سازمان‌های حمایت از مصرف‌کننده برگزار می‌کند تا تفکر نوآورانه درباره‌ی برنامه‌های استراتژیک، برندینگ، نام‌گذاری و ایده‌پردازی‌های محصول را برای آن‌ها تسهیل کند. او رمان نیز می‌نویسد و بر این باور است که همه‌ی نوشته‌های خوب (از جمله تبلیغات) در اصل، داستان‌سرایی‌های خوبی هستند.
الکساندر هیام یکی از مؤلفان کتاب پرفروش The Portable MBA in Marketing (Wiley) است و علاوه بر تألیف کتاب‌، دوره‌های آموزشی متعددی نیز برگزار می‌کند. کتاب Business Innovation For Dummies یکی دیگر از آثار اوست.

کتاب های الکساندر هیام

نو آوری در کسب و کار


بازاریابی


بازاریابی