زیزو کوردر

زیزو کوردر

لوئیزا یانگ داستان نویس، ترانه سرا، نویسنده داستان کوتاه، زندگینامه نویس و روزنامه نگار پرفروش بریتانیایی است که آثار وی به 32 زبان منتشر شده است. از سال 2018، او شش رمان به نام خود و پنج رمان با دخترش ایزابل آدوماکوه یانگ تحت عنوان زیزو کوردر (Zizou Corder) منتشر کرده است. یازدهمین رمان وی با نام Devotion در ژوئن 2016 منتشر شد. وی همچنین نویسنده دو کتاب غیر داستانی به نام های کتاب قلب (فلامینگو ، 2000) و یک کار بزرگ خوشبختی است (Macmillan ، 1995 ؛ لولو ، 2012). آخرین کتاب او خاطره ای است با عنوان "تو زود رفتی: یک داستان واقعی از عشق و الکل" (Borough Press، 2018)، روایتی از رابطه او با آهنگساز رابرت لاکهارت و الکلی بودن او.
آثار یانگ برای بسیاری از جوایز مختلف از جمله جایزه نارنجی داستانی، کتاب سال کوستا، رمان سال کوستا، جایزه کتاب صوتی گلکسی سال که برنده شد، جایزه نوجوان Booktrust، نامزد و در لیست کوتاه قرار گرفته است. مدال کارنگی، جایزه ادبی بین المللی دوبلین ، جایزه کتاب ولکام و جایزه فولیو، و توسط باشگاه کتاب ریچارد و جودی انتخاب شده است.

کتاب های زیزو کوردر

شیربان 1


شیربان 2


شیربان 3


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟