توریا پیت

توریا پیت

توریا پیت (متولد 24 ژوئیه 1987) یک مهندس معدن، ورزشکار، سخنران انگیزشی و نویسنده استرالیایی است. در 2 سپتامبر 2011، پیت در یک مسابقه فوق ماراتن از طریق منطقه کیمبرلی استرالیای غربی شرکت می کرد که در آتش سوزی چمن گرفتار شد. در طی پرس و جوهای بعدی، وی اظهار داشت که "جایی دیگر برای رفتن" وجود ندارد هنگامی که رقبا سعی کردند از شعله های آتش خارج از کنترل که باعث غرق شدن سلنا جورج، درست در خارج از کونونورا شد، عبور کنند. پیت 65 درصد بدنش دچار سوختگی شد. چند ساعت نگذشته بود که کمک های پزشکی رسید و او را با هویت خارج کردند. پزشکان انتظار نداشتند که او از جراحاتش زنده بماند.
تحقیق پارلمانی در مسابقات Ultramarathon کیمبرلی موجب لعنت سازمان دهندگان مسابقه، RacingThePlanet شد. از جمله، مشخص شد که برگزارکنندگان قادر به برقراری ارتباط صحیح بین ایست های بازرسی نبوده اند.
پیت اقدام به شکایت به دیوان عالی علیه RacingThePlanet کرد و در ماه مه 2014 گزارش شد که توافق خارج از دادگاه انجام شده است.
پیت توسط برنامه تلویزیونی استرالیا 60 دقیقه و هفته نامه زنان نمایه شده است. او با حضور در رویدادهایی مانند کنفرانس TEDx دانشگاه ماکواری در سپتامبر 2014 ، سخنران عمومی متقاضی شده است و سخنرانی الهام بخشی با عنوان "پتانسیل خود را از بین ببرید" ارائه داد.
پیت از طریق برنامه های آنلاین خود هزاران نفر را راهنمایی کرده است، بودجه و آگاهی را برای انواع نگرانی های بشردوستانه جمع آوری کرده و دو کتاب تألیف کرده است: همه چیز برای زندگی و بدون نقاب. در سال 2018 ، او به عنوان سرپرست در کنگره ملی دستاوردهای 2018 در بریزبن به آنتونی رابینز پیوست.
در سال 2014، پیت به عنوان جایزه برتر زن برتر سال نیو ساوت ولز انتخاب شد و نامزد نهایی استرالیای جوان سال بود. در سال 2016 ، وی نامزد نهایی جایزه سال استرالیا، و نامزد نهایی جایزه زن سال کسب و کار Telstra بود. روایتی از او در هفته نامه زنان استرالیا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

کتاب های توریا پیت

تمام انگیزه های زندگی