اعظم طهماسبی

اعظم طهماسبی

در شهرستان باستانی ایذه در شمال شرقی خوزستان متولد شدم. مثل بقیه دوستان اهل قلم من نیز در بچگی عاشق داستان بودم .و چه بسا شبهایی که در رویاهای کودکی ام برای خود قصه می ساختم و تا اوج ناکجا آباد با قصه هایم سفر می کردم و نهایت لذت را می بردم . هیچ چیز در زندگی ام به اندازه داستان،رمان مرا به خود جذب نکرد.
دیپلم تجربی دارم . در رشته روانشناسی پذیرفته شدم اما از رفتن آن انصراف دادم و به رمان هایم سرو سامان دادم. البته هدفم رمان نوشتن نبود و تمام دقدقه من فیلم نامه نویسی است که امیدوارم بتوانم روزی در این حرفه موفق شوم .
در تاریخ12/7/1360 متولد شدم و در 12/7/80 ازدواج کردم و به یاری ولطف خدا ازدواجی موفق و دلخواهی داشتم.ثمره چند سال زندگی مشترکم دو پسر به نامهای (یزدان مهر) 8 ساله و (مهدی) 6ساله می باشد.
مشوق اصلی قلم در دست گرفتنم اول خدا و بعد خدا و بعد همسرم می باشد چون فردی هنرمند و تحصیلات عالی دارد توانست در این راه کمک به سزایی به من کند.
به طوری که تمام شور و شوق قلم در دست گرفتنم را در نگاه گرم و پر شور او می بینم و با پشتوانه او قلمم به رقص در می آید.
در سال 1386 اولین اثرم با نام (( یک قدم تا عشق )) در انتشارات خوب و با محبت علی به چاپ رسید و اثر بعدی با نام (( آه از دلت)) از همین نشر می باشد و امیدوارم که مورد استقبال ادیب دوستان واقع شود.

کتاب های اعظم طهماسبی

بی هم و با هم


آه از دلت


یک قدم تا عشق