اروه بل

اروه بل

در سال 2010 ، اروه بل اولین رمان خود را با نام La Nuit du Vojd منتشر کرد که توسط ژان کلود لاتس منتشر شد. برای این کار او جایزه Edmée-de-La-Rochefoucauld را برای اولین رمان به دست آورد و در جشنواره رمان Chambéry Premier انتخاب شد.
در آگوست 2012، اسرار Les Choix، دومین رمانی که توسط انتشارات Lattès نیز منتشر شد، با بازار آمد. این رمان برای دومین رمان جایزه افق را از آن خود کرد.
در سال 2017، سومین رمان منتشر شده توسط Les escales: La femme quiment.
آخرین رمان او در 26 آگوست سال 2020 توسط Stock Editions: Erika Sattler منتشر شد. داستان در ژانویه 1945، در زمان حمله شوروی اتفاق می افتد. اریکا ستلر، یک فعال جوان ناسیونال سوسیالیست، از دست روس ها فرار می کند. ما ادیسه او را از طریق جنگل های پوشیده از برف و روستاهای ویران شده دنبال می کنیم. تأمل اصیل در مورد ابتذال شر، این بار از طرف زنان نازی دیده می شود که به هیتلر حمایت بی دریغ خود را اطمینان می دهند.
اروه بل زمان خود را بین پاریس، نرماندی و بیروت که در آن کار می کند تقسیم می کند.
اروه بل علاوه بر فعالیت نویسندگی خود، وبلاگ "Les Ensablés" را ایجاد و راه اندازی کرده است که عمدتا به نویسندگان قرن بیستم اختصاص دارد. در مارس 2018 ، Les Ensablés Lectures en stock ، مجموعه ای از 52 مقاله درباره رمان ها (منتشر شده توسط La Thébaïde) را منتشر کرد.

کتاب های اروه بل

زنی که دروغ می گوید