الیور فیپس

الیور فیپس

الیور فیپس نویسنده، کارآفرین و ماجراجوی برنده جایزه است. او به عنوان چترباز در ارتش ایالات متحده خدمت کرد و در MSC تحصیل کرد.
در اواخر دهه 1980 تا اواسط دهه 90، الیور به دنبال عشق خود به موسیقی بود. او از سفر، نواختن سازهای کوبه ای و نوشتن اشعار برای گروه های محبوب لذت می برد. در این مدت الیور نیز شروع به نوشتن داستان های کوتاه و مقالات کرد.
پس از هزاران نوازندگی در پاییز و زمستان 1996، گروه اولیور به طور ناگهانی منحل شد. در اوایل بهار سال 1997 الیور به همراه یکی از دوستان گیتاریست خود با هم جمع شدند تا گروه جدیدی را تشکیل دهند. اما به جای تشکیل یک گروه جدید، آن دو برنامه سفری را برای سفر به شمال کانادا و آلاسکا به منظور جستجوی طلا ترتیب دادند.
در آوریل 1997، الیور و همراهانش از بزرگراه تاریخی AL-CAN حرکت کردند. پس از کاوش در قلمروهای یوکان و شمال غربی کانادا و همچنین دایره قطب شمال، تیم از بزرگراه Top of the World به آلاسکا سفر کرد.
1999-2000 الیور از طریق آسیا سفر کرد و از اندونزی، ژاپن، سنگاپور، مالزی و تایوان در میان کشورهای دیگر دیدن کرد.
در سال 2004 الیور اولین کتاب خود را منتشر کرد و همچنان به نوشتن کتاب، مقاله و داستان کوتاه ادامه می دهد. در حال حاضر الیور و خانواده با خوشحالی در ایالات متحده زندگی می کنند.

کتاب های الیور فیپس