اما فارارونز

اما فارارونز

اما فارارونز تصویرگر و طراح کتاب فرانسوی مقیم لندن است. اِما در کنار تصویرسازی‌اش، طراح کتاب‌های مصور کودکان در کتاب‌های کودکان شگفت‌انگیز مک‌میلان است.
او در کالج هنر ادینبورگ و l'École Nationale Supérieure des Arts Décoratifs در رشته تصویرسازی آموزش دید. اِما پس از گذراندن دوره نساجی و چاپ در Capellagården در سوئد، عشق خاصی به هنر تکرار الگو و چاپ پارچه پیدا کرده است.
مجموعه کتاب‌های رنگ‌آمیزی او که شامل کتاب رنگ‌آمیزی ذهن‌آگاهی و رنگ‌آمیزی بیشتر ذهن‌آگاهی است، به پرفروش‌ترین میلیون‌ها نسخه بین‌المللی تبدیل شده است. آنها با هم در 21 منطقه و به 20 زبان از جمله: آفریقایی، عربی، پرتغالی برزیل، چینی، چکی، دانمارکی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی در دسترس هستند. ، تایلندی و ترکی. آخرین کتاب او لحظه های ذهن آگاهی در 3 نوامبر 2016 منتشر شد.
وسیله هنری مورد علاقه او قلم های خوشنویسی کانجی ژاپنی، نشانگرها، گرافیت و مدادهای رنگ آمیزی است. زمانی که او طراحی و طراحی نمی کند، اما مشغول تهیه محتوای جدید برای Un Petit Blog است که در آن درباره چیزهایی که دوست دارد، می سازد، می بیند و پیدا می کند، می نویسد.

کتاب های اما فارارونز

ذهن آگاهی با رنگ آمیزی