جاش لیب

جاش لیب

جاش لیب نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی است.
او مجری برنامه The Tonight Show با بازی جیمی فالون و تهیه کننده اجرایی NewsRadio، The Daily Show with Jon Stewart و Pod Save America بود. او هفت جایزه Prime Time Emmy را به عنوان تهیه کننده و نویسنده برای The Daily Show برنده شد. در سال 2009، او رمان بزرگسالان جوانی را منتشر کرد، من یک نابغه شیطان ناگفته هستم و می خواهم رئیس کلاس شما باشم، که پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود. او در سال ۲۰۱۵ دومین رمان خود را با نام Ratscalibur منتشر کرد. سومین کتاب او، فصل دوم گم شده است، در اکتبر 2019 منتشر شد.
لیب در کلمبیا، کارولینای جنوبی بزرگ شد و از هاروارد فارغ التحصیل شد، جایی که او سردبیر The Lampoon، مجله طنز کالج بود. پس از فارغ التحصیلی، کار نوشتن برای تئاتر عروسکی پیچ خورده، نمایش جان استوارت و رادیو نیوز پیدا کرد. او متعاقباً به عنوان تهیه‌کننده در نمایش‌های بسیاری از جمله سیمپسون‌ها، با هم کشیده‌شده‌ها، آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم، دره سیلیکون و آمریکا کیست کار کرد؟
دوران تصدی لیب در دیلی شو از سال 2006 تا 2010 به طول انجامید و در طی آن او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی رالی برای بازگرداندن سلامت عقل و/یا ترس و همچنین به عنوان سردبیر و نویسنده مشترک کتاب Earth: The Book خدمت کرد.
در سال 2013، او مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه کمدی را نوشت و کارگردانی کرد تا پول و آگاهی برای موسسه خیریه Water.Org جمع‌آوری کند. ستارگانی که در این شورت حضور داشتند عبارتند از مت دیمون، جسیکا بیل، سر ریچارد برانسون و بونو.

کتاب های جاش لیب

فصل دوم این کتاب گم شده!