احمد ربیعی

احمد ربیعی

دکتر احمد ربیعی ، وکیل پایه یک فارسی زبان عراقی است. ایشان به وکالت در امور قضایی، حوزه قوانین بانکی و ثبتی، و مشاوره حقوقی در عراق فعالیت دارد. دکتر احمد ربیعی تحصیلات خود را از دانشگاه بغداد آغاز نمود و سپس جهت تحصیلات عالیه تکمیلی در یک از معتبرترین دانشگاه های جمهوری اسلامی پذیرفته شد، و اکنون به عنوان وکیل مورد وثوق شرکت های بزرگ و برخی مقامات ایرانی در عراق و همچنین موسس بانک ملی ایران در عراق شناخته می شود. دکتر ربیعی با سابقه بیش از ۱6 سال فعالیت در امر وصول مطالبات، اقدامات ثبتی و قضایی، به وکیلی معتبر و شناخته شده در جمهوری عراق تبدیل شده است.
دکتر احمد ربیعی ، که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری عراق (وکیل عراقی) فعالیت دارد، علاوه بر تحصیلات عالیه حقوق و تخصص در امور قضایی، وصول مطالبات از طریق طرح دعاوی حقوقی و کیفری در عراق، در امور ثبتی و تاسیس کارخانه و شعب بانک نیز شهرت دارد. وی موسس بزرگترین بانک جمهوری اسلامی یعنی بانک ملی ایران در عراق می باشد. دکتر احمد ربیعی به عنوان یک وکیل عراقی شناخته می شود دارای تخصص در حوزه بانکی نیز می باشد، وی فعالیت خود را از مشاوره حقوقی بانک های معتبر جمهوری اسلامی در خارج از کشور آغاز نمود و اکنون نیز به عنوان مشاور حقوقی بانک ملی ایران در عراق فعالیت دارد. ایشان توانسته است علاوه بر وصول مطالبات در عراق، ثبت شرکت در عراق، ثبت برند در عراق، ثبت شعبه در عراق ، ثبت کارخانه در عراق، با کسب مجوز فعالیت بانک ملی ایران در عراق خدمات بسیاری را به تجّار و زائرین، و شهروندان جمهوری اسلامی ارائه دهد.
دکتر احمد ربیعی مسلط به زبان فارسی و عربی می باشد. این مهمترین ویژگی جهت برقراری ارتباط با وی می باشد. موکلین جهت اقدام در خارج از کشور متبوع خود باید بتوانند با وکیل خود ارتباط مناسب برقرار نمایند. توانایی ارتباط برقرار کردن با وکیل عراقی از طریق زبان مادری یکی از مهمترین مبنا، برای فهم تقاضای شما و موضوع وکالتی است که اقدام خواهید نمود.

کتاب های احمد ربیعی

قانون مجازات عراق