دکتر فرشاد به آبادی استراتژیست در زمینه ریسک های ژئوپلیتیک و مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری است که در طول دوران حرفه ای خود، همواره افتخار همراهی و همکاری با بسیاری از صاحبان کسب و کار مشهور، موفق و صاحب ثروت را داشته است که حاصل آن گنجینه ای از تجربیات ارزشمند اندوخته شده در طی سالیان می باشد. فرشاد بهابادی کارشناسی خود را در رشته حسابداری و کارشناسی ارشد و دکترا خود را در رشته ژئوپلیتیک به پایان رسانده و دهها مقاله در زمینههای مختلف بهویژه در حوزههای کسبوکار، اقتصاد و ژئوپلیتیک منتشر کرده است. همچنین 3 کتاب: رضایت مشتری یعنی چه (سال 1385) راز پرواز نامهای تجاری (1388) و رزفر (1393) را تاکنون تألیف نمودهاند. دکتر فرشاد بهابادی پایهگذار دو جشنواره ملی: جشنواره قهرمانان صنعت ایران (1384) و جشنواره انتخاب یکصد برند برتر ایران (1390) است. همچنین ایشان پایهگذار مفهوم ارزشگذاری برند یا داراییهای نامشهود در اقتصاد و سیستم بانکی ایران هستند که ارزشگذاری دو برند استقلال و پرسپولیس را انجام دادهاند. دکتر فرشاد بهابادی در حال حاضر بهصورت حرفهای خدمات مدیریت ریسک سنجی و مشاوره مالی، اقتصادی و سرمایهگذاری را در ایران، امارات، انگلستان و آلمان ارائه مینمایند.