کتاب رایا و آخرین اژدها

Raya and the last dragon
کد کتاب : 101629
مترجم :
شابک : 978-6005453805
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رایا و آخرین اژدها اثر والت دیزنی

مدت‌ها پیش، در دنیای خیالی کوماندرا، انسان و اژدها در کنار هم زندگی می‌کردن، اما وقتی هیولاهای شوم -معروف به درون- این سرزمین رو تهدید می‌کنن، اژدهایان از جادوی خودشون کمک می گیرن و برای نجات انسان‌ها خودشون رو فدا می‌کنن. حالا پنج قرن از اون زمان گذشته و همون هیولاها دوباره برگشتن و یک دختر جنگجوی تنها به نام رایا تصمیم گرفته به دنبال آخرین اژدها بره تا اونو پیدا کنه و به کمک اون، درون رو نابود کنه و سرزمین کوماندرا رو برای همیشه نجات بده. رایا در طول سفر و مبارزه‌ی خودش، می‌فهمه که برای نجات جهان، به چیزی بیش از جادوی اژدها نیاز داره و اون، اتحاد و اعتماد انسان‌ها به همدیگه‌ست.
باید این کمیک‌استریپ جذاب رو خوند!
کمیک‌استریپ مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌داره، که ماجرایی رو روایت می‌کنه. این کتاب‌ها چون تمام داستان‌شون بیشتر با نقاشی و تصویر روایت می‌شه، معمولا بسیار جذاب و پرکشش هستن؛ خصوصا برای بچه‌ها. باتوجه به جذابیت زیادی که شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن‌های معروف دارن، بسیاری از کمیک‌ها بر اساس این شخصیت‌ها نوشته و تصویرسازی می‌شن، یا داستان اصلی‌ خود‌ اون انیمیشن هستن. از جمله کتاب «رایا و آخرین اژدها» که ماجرای پرکشش و جذاب انیمیشن پرطرفدار «Raya and The Last Dragon» رو روایت می‌کنه.

کتاب رایا و آخرین اژدها

والت دیزنی
شرکت والت دیزنی، (The Walt Disney Company) شرکت رسانه‌های گروهی آمریکایی است، که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان شناخته می‌شود. دفتر مرکزی شرکت والت دیزنی و استودیوی اصلی آن در شهر بربنک، کالیفرنیا قرار دارند.این شرکت در 16 اکتبر 1923 توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد. شرکت والت دیزنی به سرعت توسعه پیدا کرد و به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود تبدیل شد.این شرکت امر...