کتاب مهربان تر از مرگ

Kinder than death
کد کتاب : 102834
شابک : 978-6007418444
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مهربان تر از مرگ اثر ناصر پروانی

داستان با روایت یک زندگی عاشقانه شروع می‌شود، مردی که دیوانه‌وار همسرش را می‌پرستد و او صبح به سرکار رفته است. کم‌کم زمان می‌گذرد و زن برنمی‌گردد. عصر همان‌روز متوجه می‌شویم همسر مرد در یک تصادف وحشتناک مرده است و اعضای بدنش را اهدا کرده‌اند اما مرد با این اتفاق کنار نیامده است. او هرروز منتظر همسرش است و هرروز لباس‌های او را به خشکشویی می‌برد و وانمود می‌کند همسرش قرار است بالاخره به خانه بیاید.

کتاب مهربان تر از مرگ

ناصر پروانی
ناصر پروانیمتولد تير ماه ١٣٥٩ درتهران و ساكن تهران می باشد.مدارک تحصیلی ا : دکتری مدیریت استراتژیک ،فوق ليسانس مديريت تحول،لیسانس مدیریت بازرگانی، شاغل در دانشگاه شهيد بهشتي و فعال در زمينه ي ادبيات ، شعر و متون ادبي می باشد.در سال ١٣٧٠ در يازده سالگي در استان تهران در دو رشته ي شعر و داستان نويسي در سطح مدارس ابتدايي استان تهران مقام اول را كسب كردندو پس از آن از محضر اساتيدي چون آرام و سازگار كسب فيض كردند.در دوران جواني بين سالهاي ٧٥تا٨٥ بيش از هزاران بيت اشعار مذهبي و مدح سرودكه هيچكدام ب...
دسته بندی های کتاب مهربان تر از مرگ
قسمت هایی از کتاب مهربان تر از مرگ (لذت متن)
تارو پود بدنم درد میکند. انگار سلول به سلول تنم را نشانه های بیماری در برگرفته است. نشد هرچه تلاش کردیم، علم و تجربه نتوانستند مرهمی بر دردهایمان بگذارند. تا عاقبت مرگ رسید و تمام دردها را پایان بخشید. دلتنگ تر از خود واژه ی جدایی بودم.جداتر از واژه ی دلتنگی .نرسیدن در دهلیزهای قلبم بیداد میکرد.