کتاب نگاهی از چند سو به نشر کتاب

Multiple perspectives on book publishing
کد کتاب : 102979
شابک : 978-6220404484
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی نگاهی از چند سو به نشر کتاب اثر عبدالحسین آذرنگ

کتاب « نگاهی از چند سو به نشر کتاب» نوشته « عبدالحسین آذرنگ» توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.
خواننده در این کتاب با جنبه‌های مختلفی از دانش، فن، هنر، صنعت و حرفۀ نشر در حال تحول در دنیای کنونی آشنا می‌شود. نویسندۀ این کتاب نشر را بسان اهرم و نیروی محرکی می‌داند که عامل تغییر و تحول در بسیاری عرصه‌هاست و با این وجود خود نشر هم به‌سرعت دستخوش تغییر و تحول است. این اثر هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانید آنرا سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

کتاب نگاهی از چند سو به نشر کتاب

عبدالحسین آذرنگ
عبدالحسین آذرنگ (زادهٔ ۱۵ آذر ۱۳۲۵ در کرمانشاه)، نویسنده، پژوهش‎گر، مترجم، ویراستار، مدرس، دانشنامه‌نگار و عضو شورای علمی دانشنامۀ ایران است.او در ۱۵ آذرماه ۱۳۲۵ در محلۀ چهارراه اجاق کرمانشاه به دنیا آمد. دورۀ ابتدایی را در دبستان کورش و دورۀ متوسطه را در دبیرستان کزازی به پایان برد. در دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی دانشگاه‌های شیراز و اصفهان، و در دانشکدۀ علوم تربیتی دانشگاه تهران در رشته‎های اقتصاد، تاریخ، دانش‌شناسی و علم اطلاعات تحصیل کرد و دوره‎هایی را ...
دسته بندی های نگاهی از چند سو به نشر کتاب
قسمت هایی از نگاهی از چند سو به نشر کتاب (لذت متن)
نشر امروز در حال دگردیسی برای بقا و تداوم به کوشش های دیگری متفاوت با پیش نیاز دارد، تلاش در راه شناخت بهتر با دید گسترده تری را اقتضا می کند، آینده نگری و برنامه ریزی می خواهد، به زیرساخت های لازم محتاج است، به پژوهش، آموزش، تحقیق و توسعه، تعلیم و توسعه، منابع مرجع و آموزشی، نشریه های تخصصی و اطلاع رسان، به حداکثر حمایت و حداقل دخالت، به تشکل صنفی منسجم، هدفمند و برکنار از اختلاف های بی ثمر فرساینده، درس گرفته از دیگر تجربه های به بار نشسته و به تلاش های ناشران متحدی که نشرشان را نجات دادند.