کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه

Wrong Place Wrong Time
کد کتاب : 105495
مترجم :
شابک : 978-6227566833
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

ناگاه ناکجا
Wrong Place Wrong Time
کد کتاب : 119563
مترجم :
شابک : 978-6003841956
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه اثر جیلیان مک آلیستر

چطور می شود بعد از این که کسی به قتل رسید از وقوع آن جنایت جلوگیری کرد؟
اواخر ماه اکتبر است، و ساعت از نیمه شب گذشته. پشت پنجره انتظار می کشی تا پسر هفده ساله ات به خانه برگردد. دیر کرده. ناگهان پسرت پیدا می شود اما تنها نیست. دارد به سمت مردی قدم بر می دارد، و مسلح است. چیزی که جلوی چشمت می بینی باور کردنی نیست. پسرت که یک نوجوان با نمک و خوشحال است مردی را در خیابان، درست جلوی خانه به قتل رسانده. نمی دانی مرد که بوده، و چرا چنین اتفاقی افتاده. تنها چیزی که می دانی این است که پسرت دستگیر شده و آینده اش نابود شده است.
با اندوه به خواب می روی. همه چیز از دست رفته. تا این که بیدار می شوی ..... می فهمی به دیروز برگشته ای. و روز بعد... پریروز.
هر بار که از خواب بیدار می شوی کمی بیشتر به عقب برگشته ای و از جنایت دورتر می شوی. جایی در گذشته سرنخی هست علت اصلی آن قتل در گذشته مخفی شده و چاره ای نداری، حتما باید پیدایش کنی.
جیلیان مک الیستر، نویسنده بریتانیایی معروف، برای اولین بار با رمان "زمان اشتباه، مکان اشتباه" به خوانندگان فارسی زبان معرفی می‌شود. این رمان یک تریلر روانشناختی پرهیجان است و داستان یک مادر را روایت می‌کند که شاهد قتل یک غریبه به دست پسر نوجوانش می‌شود. او راهکاری نامعمول را برای نجات فرزندش از این وضعیت پیچیده انتخاب می‌کند.
آلیس فینی، نویسندهٔ کتاب "سنگ، کاغذ، قیچی"، این اثر را هوشمندانه و نوآورانه توصیف می‌کند و توصیه می‌کند که خوانندگان به دلیل پیچیدگی آن، آماده باشند. رها کردن این کتاب به قدری دشوار است که بهتر است خواننده را قبل از خواندن هشدار دهیم.

کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه

جیلیان مک آلیستر
جیلیان مک آلیستر (زاده ۲۸ فوریه ۱۹۸۵) نویسنده بریتانیایی ساندی تایمز و نیویورک تایمز است که به خاطر هفت رمان شناخته شده است که همه آنها پرفروش بوده‌اند. آثار او به 40 زبان ترجمه شده است. او برای باشگاه کتاب ریس ویترسپون، باشگاه کتاب ریچارد و جودی، باشگاه کتاب رادیو 2 انتخاب شده و در فهرست نهایی جایزه کتاب ملی انتخاب شده است. تعدادی از رمان های او برای تلویزیون و فیلم انتخاب شده اند. هفتمین رمان او، مکان اشتباه، زمان اشتباه، به رتبه 4 در فهرست پرفروش‌های ساندی تایمز و رتبه دوم در فهر...
نکوداشت های کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه
It’s perfection, every word, every moment. A masterpiece . . . One of the best books I’ve ever read.
این کمال است، هر کلمه، هر لحظه. یک شاهکار . . . یکی از بهترین کتاب هایی که تا به حال خوانده ام.
Lisa Jewell

This is virtuoso storytelling
این یک داستان سرایی فاخر است
New York Times bestselling author

قسمت هایی از کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه (لذت متن)