کتاب احساس و شناخت

Feeling & knowing
ساختن ذهن آگاه
کد کتاب : 110012
مترجم : محمدعلی آرامی
شابک : 978-6227825701
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 127
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب احساس و شناخت اثر آنتونیو داماسیو

کتاب « احساس و شناخت» "ساختن ذهن آگاه" نوشته « آنتونیو داماسیو» توسط انتشارات لوگوس منتشر شده است.

در دهه‌های اخیر، بسیاری از فیلسوفان و دانشمندان علوم شناختی مشکل آگاهی را غیرقابل حل اعلام کرده‌اند، اما آنتونیو داماسیو متقاعد شده است که یافته‌های اخیر در چندین رشته علمی به ما راهی برای درک آگاهی و اهمیت آن برای زندگی انسان داده است.
کتاب «احساس و شناخت» به ما کمک می کند تا بفهمیم چرا هوشیار بودن با حس کردن یکی نیست، چرا سیستم های عصبی برای آنها ضروری است. او آخرین اکتشافات در علوم مختلف را با فلسفه ترکیب می کند و تحقیقات اصلی خود را مورد بحث قرار می دهد که درک ما از مغز و رفتار انسان را تغییر داده است. در اینجا راهنمای ضروری برای درک چگونگی تجربه دنیای درون و اطراف خود و یافتن جایگاه خود در جهان است.

کتاب احساس و شناخت

آنتونیو داماسیو
آنتونیو داماسیو (António Damásio) یک عصب‌شناس پرتغالی-آمریکایی است. او در حال حاضر استاد علوم عصب‌شناسی، روانشناسی و فلسفه در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و یک استاد قراردادی در مؤسسه Salk است. داماسیو ریاست مؤسسه مغز و خلاقیت را بر عهده دارد و چندین کتاب تألیف کرده‌است. جدیدترین آن‌ها؛ ساخت مغز آگاه (۲۰۱۰) بررسی رابطه بین مغز و آگاهی است. پژوهش‌های داماسیو در علوم اعصاب نشان داده‌است که احساسات نقش اساسی در شناخت اجتماعی و تصمیم‌گیری ایفا می‌...
نکوداشت های کتاب احساس و شناخت
Damasio has succeeded brilliantly in narrowing the gap between body and mind.
داماسیو در کم کردن شکاف بین بدن و ذهن بسیار موفق بوده است.
 New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب احساس و شناخت (لذت متن)