کتاب بسته کارتی گفتگوی موثر (باجعبه)

Effective Conversation
کد کتاب : 110088
مترجم :
شابک : 978-9648269406
قطع : جیبی
سال انتشار شمسی : 1400
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بسته کارتی گفتگوی موثر (باجعبه) اثر جان گاتمن

ساختن عشق و اعتماد شامل گوش سپردن به شریک عاطفی مان و احترام به نیازهای اوست.
مجموعه کارت های بیان نیازها به زوج ها کمک می کند نیازهای شخصی شان را شناسایی و آن ها را به شیوه مثبت بیان کنند. به این ترتیب می توانند فرصت هایی را برای گام برداشتن به سوی یکدیگر خلق کنند.
طرح پرسش های مناسب و همدلی نیز مهارت هایی هستند که به شیوه چشمگیری صمیمت را افزایش می دهند و در هر رابطه ای پیوند را محکم تر می کنند.
از مجموعه کارت های ابراز همدلی و گوش سپردن عالی استفاده کنید تا شریک عاطفی تان را عمیق تر بشناسید و از او حمایت کنید.
چطور از این کارت ها استفاده کنید؟
احساس شنیده شدن و درک شدن به شدت صمیمیت را در رابطه تان افزایش می دهد. این دسته کارت ها را ورق بزنید و پرسشی را انتخاب کنید که بهترین کمک را به شما می کند تا افکار و احساسات شریک عاطفی تان را درباره موضوع مورد نظر درک کنید و...

فلش کارت حاضر حاوی 3 دسته کارت ابراز نیازها، گوش دادن فعال و ابراز همدلی بوده که به شما کمک می کند تا شریک عاطفی تان را عمیق تر بشناسید و از او حمایت کنید.

کتاب بسته کارتی گفتگوی موثر (باجعبه)

جان گاتمن
جان مردکای گاتمن، زاده ی 26 آپریل 1942، استاد روانشناسی و نویسنده ی آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارهایش در مورد ثبات در ازدواج و تحلیل روابط از طریق مشاهدات مستقیم علمی شناخته می شود.آثار گاتمن همچنین، تأثیر بسزایی بر توسعه ی مفاهیمی مهم مربوط به تحلیل رفتارهای اجتماعی داشته است. او سابقا استاد روانشناسی در دانشگاه واشنگتن بوده است.
دسته بندی های کتاب بسته کارتی گفتگوی موثر (باجعبه)