کتاب دست به کار 1

Cut and Glue Activity Book: Cut and Paste Workbook for Kids
ببر،بچین،بچسبان
کد کتاب : 112051
شابک : 978-6222745455
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دست به کار 1 اثر سعیده موسوی زاده جزایری

کتاب «دست به کار»، نوشته‌ی «سعیده موسوی زاده جزایری»، توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است. این مجموعه آموزشی با تصاویر هندسی ساده و آسان طراحی شده است تا به کودکان درباره حیوانات آموزش دهد. این کتاب برای کودکان سه سال به بالا مناسب است و به آن‌ها کمک می‌کند مهارت‌های کار با قیچی، هماهنگی چشم و دست، و مهارت‌های حرکتی خود را تقویت کنند.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول شامل تصاویر پیش‌زمینه و بخش دوم شامل تصاویر بزرگ حیوانات می‌باشد. کودکان می‌توانند تصاویر بریده‌شده حیوانات را به تصاویر پیش‌زمینه کتاب چسبانده و تصاویر جدیدی را خلق کنند. همچنین، شعرهای ساده و آموزنده‌ای در هر صفحه از کتاب وجود دارند و اطلاعاتی درباره حیوانات و محل سکونت آن‌ها ارائه می‌دهند. این کتاب علاوه بر افزایش مهارت‌های کار دستی کودکان، اطلاعات آموزنده‌ای را نیز در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا از دنیای حیوانات آگاه‌تر شوند.

کتاب دست به کار 1

سعیده موسوی زاده جزایری
سعیده موسوی زاده جزایریشاعره طنز پرداز مشهدی، که میگوید “فلسفه آبپاش شناسی” خوانده است، متولد سال ۴۴ است ولی به قول خودش” آدم بی ‏ملاحظه ‏ای در ثبت احوالاتش.ویشاعر کودکان است و از سال ۶۳ شعر گفته و از سال ۷۱ برای کودکان قصه نوشته است.“خاله خانباجیِ” کودکان در اکثر جشنواره ها دست پر برگشته و درموضوعات مختلف، شعرسروده است.شاید مهمترین اثر او، بازنویسی داستان های شاهنامه باشد که در سال ۸۶ اثر برتر در ادبیات کودک استان خراسان برگزیده شد.او همچنین دستی بر طنزن...