کتاب رنگ ، بازی ، سرگرمی

Colour Fun Book
ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال
کد کتاب : 117576
مترجم :
شابک : 978-6008653400
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب رنگ ، بازی ، سرگرمی اثر انتشارات الیگیتور

رنگ‌‌‌‌‌آمیزی برای توسعه توانمندی‌‌‌‌‌های دوران کودکی مهم است.
• ابراز کردن احساسات:
رنگ‌‌‌‌‌آمیزی برای بسیاری از کودکان راهی است که از طریق آن می‌‌‌‌‌توانند عقاید و احساسات خود را حتی قبل از آن که بتوانند بنویسند یا این که از کلمات استفاده کنند؛ ابراز نمایند.
• تشخیص رنگ‌‌‌‌‌ها:
برای بسیاری از کودکان اولین آشنایی با جادوی رنگ‌‌‌‌‌ها، استفاده از مدادرنگی، ماژیک و نقاشی است. کودکانی که از مدادرنگی استفاده می‌‌‌‌‌کنند و تفاوت بین قرمز، صورتی، سبز، زرد و... را می‌‌‌‌‌آموزند؛ می‌‌‌‌‌توانند رنگ‌‌‌‌‌ها را درک کرده؛ رنگ جدید بسازند و آنها را با هم ترکیب کنند و به این ترتیب اوقات بهتری داشته باشند.
• هماهنگی:
هماهنگی چشم و دست در رنگ‌‌‌‌‌آمیزی زمان بر است اما مهارت‌‌‌‌‌های پایه مانند: شیوه نگه داشتن مداد، تشخیص رنگ مورد استفاده و تیز کردن مدادرنگی‌‌‌‌‌ها به صورت هماهنگ پیشرفت می‌‌‌‌‌کنند.
• درک مرزها:
کودکان باید تشویق شوند تا به صورت آزاد خودشان را به وسیله هنر ابراز نمایند. رعایت رنگ‌‌‌‌‌آمیزی در داخل خطوط یک تصویر؛ مهارتی است که دیرتر توسعه می‌‌‌‌‌یابد؛ معمولا وقتی که کودک به مدرسه می‌‌‌‌‌رود. تمرین رنگ‌‌‌‌‌آمیزی برای کودکان پیش از دبستان به آنها در هویت‌‌‌‌‌بخشی به افراد، حیوانات و موضوعات در جهان بزرگتر کمک می‌‌‌‌‌کند. تجربه زودتر هنر و طراحی اجسام می‌‌‌‌‌تواند زمانی که کودکان نوشتن را می‌‌‌‌‌آموزند و باید بر خطوط از پیش چاپ‌‌‌‌‌شده روی کاغذ حروف را بکشند؛ به آنان کمک کند.
• رنگ‌‌‌‌‌آمیزی سرگرمی است!
این مهم‌‌‌‌‌ترین دلیل برای رنگ‌‌‌‌‌آمیزی است.

کتاب رنگ ، بازی ، سرگرمی