کتاب هفت خوان بامداد

Haft Khan-e-Bamdad
کد کتاب : 119490
شابک : ‫‭978-6226713191
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت خوان بامداد اثر ندا ثابتی

انسانها، خیلی وقت است که حرف زده اند و حرف شنیده اند. انسانها از اتفاق هایی که برایشان رخ داده بسیار گفته اند. انسانها از موقعیت‌های عجیب و غریبی که در آن گرفتار شده اند حکایت ها گفته اند و داستانها نقل کرده اند.
انسانها از غم‌ها و شادی‌ها زجرها و دردها و پیروزی ها و امیدها قصه ها نوشته اند و شعرها سروده اند. اما از نگاه دو اسب، از احساس دو اسب، از زاویه دید دو اسب سیاه و سفید، دو اسب عاشق، دو اسب مبارز، دو اسب که هر دو اهدافی دارند چگونه میشود دنیا را نگاه کرد؟ رمان هفت خان بامداد از دردها و زجرهای دو اسب می گوید، از احساس آنها، از اهداف آنها، از موقعیت‌های خاصی که در آن قرار گرفته اند و از سرانجام و غایت راه هر کدامشان. شاید داستان این دو اسب، برای ما انسانها، چراغ روشنی شود. نسیم لذت بخشی در گرمای سوزان تنهایی.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب هفت خوان بامداد

ندا ثابتی
ندا ثابتی متولد سال 1357،نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر است که بیشتر در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کند. وی دارایکارشناسی ارشد ادبیات نمایشی.دانشکده هنرو معماری دانشگاه آزاد اسلامی-تهران مرکز لیسانس فلسفه از دانشگاه آزاد اسلامی – واحد تهران شمال دیپلم ادبیات و علوم انسانی هنر آموخته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و اداره کل استان تهران از سال هفتاد و هشت است.