بازی گردش مالی برای کودکان

Turnover for children
  • 10 % تخفیف
    1,000,000 | 900,000 تومان
  • موجود
  • سازنده: طاهریان طاهریان
کد محصول : 120903
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
ابعاد : 45*30
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : متوسط

معرفی بازی گردش مالی برای کودکان

بسیاری از کودکان از رفتار ما می‌آموزند تا گفتار ما. متأسفانه در بسیاری از مدارس کودکان پشت میز و نیمکت‌های خشک ساعت‌ها می‌نشینند تا به اصطلاح مطالب علمی را یاد بگیرند. اما آن‌ها نمی‌دانند که در حال تلف کردن وقت خود هستند.

اما من معتقدم که اگر کودکان گوشه‌ای از اتاق خود در خانه بنشینند و بازی گردشی پول برای کودکان را یاد بگیرند و تمرین کنند، احتمال موفقیت بیش‌تری در آینده دارند. در این بازی ما با فرصت‌های طلایی که در اختیار کودکان قرار می‌دهیم، در قالب یک بازی آموزش‌های لازم درباره اصول خرج کردن پول را به آن‌ها می‌آموزیم و به آن‌ها قدرت می‌دهیم که درست و به موقع فکر کنند و تصمیم بگیرند.

پس از تمرین چند ماهه این بازی فرزند شما با مفهوم پول و نحوه استفاده از آن آشنا می‌شود و یاد می‌گیرد که چگونه پول خود را حفظ کند و آن را در جهت صحیح به کار ببرد.

اگر کودک نابغه‌ای نیز دارید که از استعدادهای او بی‌خبرید، در این بازی او را بیش‌تر می‌شناسید و با توانایی‌های خارق‌العاده او آشنا می‌شوید. هنوز به یاد دارم که همیشه پدر بی‌پولم می‌پرسید: «آیا تکالیف مدرسه‌ات را انجام داده‌ای؟» در حالی که پدر پولدار می‌گفت: آیا بازی «گردش مالی را تمرین کردی؟» حال من نیز به شما والدین عزیز و دلسوز می‌گویم:

«به جای پول به فرزندان‌تان فرصت آشنایی با پول را بدهید. موفقیت آن‌ها حتمی است.»

امروز ما پس از 5 سال کار برروی بازی گردش مالی(بزرگسالان) و تجربه برگزاری صدها کارگاه آموزشی موفق بالاخره تیم کارشناسی انتشارات طاهریان توانست برای اولین بار در خاورمیانه بازی گردش مالی برای کودکان را نیز تولید کند.

این بازی به دور از پیچیدگی ناب ترین آموزشهایی که در مدارس به کودکان نمی آموزند را به ساده ترین شکل آموزش می دهد.

این بازی فرصتی است که کودکان خود را برای ورود به جامعه واقعی آماده کرده و آینده مالی آنها را بیمه کنیم.

(برگرفته از سایت ناشر)

بازی گردش مالی برای کودکان