کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال - جلد دوم

Calculus
ویراست هفتم
کد کتاب : 124903
مترجم :
شابک : 978-6007724279
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال - جلد دوم اثر جیمز استوارت

اثر پیش رو ویراست هفتم از کتاب معروف حساب دیفرانسیل و انتگرال تألیف جیمز استوارت است که به فارسی ترجمه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال اثر جیمز استوارت در 17 فصل تدوین شده است که تمامی مباحث ریاضی عمومی 1 و2 را با نگارشی متفاوت و با بهره‌گیری از مثالهای کاربردی و قابل لمس برای دانشجویان بازگو می­کند به همین جهت اثر فوق را در بین کتابهای حساب دیفرانسیل و انتگرال متمایز و مخاطب پسند نموده است. همچنین دانش­آموزان مقطع پیش دانشگاهی و آمادگی برای المپیاد ریاضی کتاب حاضر را کتابی سودمند خواهند یافت.
ترجمه اثر یاد شده به فارسی در سه جلد تحت عناوین حساب دیفرانسیل و انتگرال جلد یک قسمت اول و دوم و جلد دو در دسترس قرار میگیرد که جلد اول قسمت اول و دوم مباحث مربوط به ریاضی عموی 1 و مباحث انتهایی جلد اول قسمت دوم به همراه جلد دوم مباحث مربوط به ریاضی عمومی 2 را مطابق سر فصل ارائه شده از سوی وزارت علوم پوشش میدهد.

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال - جلد دوم

جیمز استوارت
جیمز دروری استوارت، MSC (زاده ۲۹ مارس ۱۹۴۱ – درگذشته ۳ دسامبر ۲۰۱۴) یک ریاضی‌دان، ویولونیست کانادایی و استاد بازنشسته ریاضیات در دانشگاه مک مستر بود. استوارت بیشتر به خاطر مجموعه کتاب های درسی حساب دیفرانسیل و انتگرال که برای دوره های دبیرستان، کالج و دانشگاه استفاده می شود، شناخته شده است.
دسته بندی های کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال - جلد دوم