کتاب زام زام هستم از هپروت

Zam zam
کد کتاب : 125430
شابک : 978-6004138734
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زام زام هستم از هپروت اثر عزت الله الوندی

تا پیش از آنکه بروم توی دل نهنگ، فکر می کردم هپروت یعنی دنیای بی خیال ها و رویا باف ها. از آن خطرناک تر فکر می کردم هپروت بوی دود می دهد. اما روزی که زام زام را دیدم، همه چیز برایم دگرگون شد. فهمیدم ماجرا از همان جا شروع می شود. فهمیدم یک دوست خوب فرازمینی چقدر می تواند به تو نزدیک باشد و از تو دور. کمی بعد بی هیچ تابلوی هشداردهنده ای افتادم توی دام .هم خودم هم یارا کسی که دوستش دارم.
بله افتادم توی دام پاگوش ها .با گوش ها آن قدر خطرناک اند که پیشنهاد می کنم اصلا نزدیکشان نشوید امیدوارم خودم زنده بمانم و بتوانم داستان این کتاب را تا ته برایتان تعریف کنم.

کتاب زام زام هستم از هپروت

عزت الله الوندی
عزت‌الله الوندی متولد ۱۳۵۳، نویسنده، شاعرو روزنامه‌نگار است. او فارغ‌التحصیل تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است.زمینه فعالیت الوندی ادبیات کودک و نوجوان، هنر و داستان است. او دارای سوابق اجرایی از سال ۷۶ تا کنون است و از سوابقش به این موارد می‌توان اشاره کرد:دبیری بخش کودک دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه ی هنری از ۱۳۹۱ تا اردیبهشت ۱۳۹۵عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان طی سه دوره تا امروزدبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در دوره جدید از خرداد ۱۳۹۵سرد...