کتاب جنگل

La forêt
کد کتاب : 126999
مترجم :
شابک : 978-6007839874
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 29
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب جنگل اثر استفانی لودو

استفانی لودو (Stephanie Ledu) در اثر خود، کودکان را به جنگل می‌برد و آنان را با انواع برگ‌ها، تنه درختان و حیوانات مختلف آشنا می‌کند و نکاتی که بچه‌ها باید درباره جنگل بدانند را به آنان می‌آموزد.
یادگیری در زمان کودکی تأثیری بسیار بیشتر از یادگیری در دوره بزرگسالی دارد. مجموعه بهترین کتابخانه آموزشی من با هدف آشنایی بچه‌ها با بسیاری از موضوعات اطرافشان گردآوری شده است. در این کتاب‌ها کودکان با زبانی ساده و تصاویری گویا با موضوعاتی آشنا می‌شوند که در زندگی‌شان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کتاب جنگل

استفانی لودو
استفانی لودو (1966) نویسنده کتاب های مرجع متعددی برای کودکان است. او در فرانسه زندگی می‌کند و به طور منظم با مجلات طبیعت کودکان Wapiti و Toutalire همکاری می‌کند.
قسمت هایی از کتاب جنگل (لذت متن)
بزرگ ترین جنگل در جهان، در بخش شمالی کره زمین واقع شده است. تایگا یا جنگل بئورال، منطقه گسترده ای است که از کانادا آغاز شده و تا سیبری ادامه دارد. این جنگل تا 23 برابر اندازه کشور فرانسه وسعت دارد! برررر! اینجا زمستان های طولانی و بسیار سردی دارد. تا جایی که چشم کار می کند، شاه درخت، درخت صنوبر، کاج اروپایی و در کل درختان مخروطی که در برابر سرما نسبت به درختان پهن برگ از مقاومت بیشتری برخوردار هستند، قد کشیده اند.