کتاب یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با زبان های پایتون و R

Python
کد کتاب : 134594
شابک : 978-6222186333
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با زبان های پایتون و R اثر مسعود کاویانی

ابزارها و الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روز به روز شغل‌های بیشتری را تسخیر کرده و دامنه‌ی فعالیت خود را افزایش می‌دهند. امروزه تقریبا دیگر حوزه‌ای وجود ندارد که بتواند از هوش مصنوعی، داده‌کاوی و یادگیری ماشین دور مانده و پیشرفت کند. از ماشین‌های خودران و ربات‌های جستجوگر گرفته تا اصلاح نژاد بر اساس دی‌ان‌ای در زیست‌شناسی و یا تشخیص زودهنگام بیماری‌ها در پزشکی، همه و همه از ابزارهای هوش مصنوعی و مشتقات آن استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت تمامی افراد متخصص در یکی از حوزه‌های علمی، باید یادگیری مباحث و عملکردهای این علم نوظهور را در اولویت کاری خود قرار دهند.
این کتاب سعی می‌کند با استفاده از مثال‌های کاربردی در دنیای واقعی به صورت روش‌مند، نحوه‌ی کارکرد و پیاده‌سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق که هر دو زیر مجموعه‌ای از هوش‌مصنوعی هستند را به خوانندگان آموزش دهد.

کتاب یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با زبان های پایتون و R

مسعود کاویانی
مسعود کاویانی، متولد 1369، دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر – نرم‌افزار دانشگاه آزاد تهران شمال و تحلیلگر ارشد داده در فیلیمو/آپارات هستند. همچنین ایشان به عنوان مهندس یادگیری ماشین در کمپانی زبراکت برلین فعالیت می‌کنند. مدیریت دپارتمان کلان‌داده در شرکت خبر فارسی و مهندس داده در شرکت فناوری ابری پارس‌پک نیز از سوابق کاری ایشان است. از سوابق علمی ایشان، می‌توان به استاد مدعو دانشگاه شهید رجایی و مدرس علم داده در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دانشگاه خواجه‌ ن...
دسته بندی های کتاب یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با زبان های پایتون و R