کتاب آموزش وب کاوی با SCRAPY

SCRAPY
کد کتاب : 134617
شابک : 978-6222186487
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آموزش وب کاوی با SCRAPY اثر محمدرضا شاقوزی

فرض کنید می‌خواهید یک ماشین کارکرده بخرید. در حالت معمولی، شما از طریق دوستان و آشنایانتان از قیمت خودرو و خریدار مطلع می‌شوید. اما اگر بتوانید به صورت هدفمند از یک سایت خرید و فروش دست دوم، قیمت‌ خودروی مورد نظر را در طول روزهای مختلف جمع‌آوری کنید، چه مقدار سود خواهید کرد؟ یا شاید به عنوان یک مشاور معتمد برای دوستان و آشنایانتان عمل کنید و از ضرر احتمالی آن‌ها جلوگیری کنید. وب‌کاوی با اسکرپی شما را برای ساخت چنین ابزار‌هایی راهنمایی می‌کند.
این کتاب از مباحث پایه شروع می‌کند و به پروژه‌های تقریبا کاربردی ختم می‌شود. برای راحتی ارتباط خواننده، بین فصل‌هایی که به مفاهیم نظری می‌پردازند، یک فصل کاربردی قرار داده شده است تا روند مطالعه کتاب فرسایشی نشود.

کتاب آموزش وب کاوی با SCRAPY

محمدرضا شاقوزی
سلام من محمدرضا شاقوزی هستم. از دبیرستان علاقمند به برنامه نویسی و نرم‌افزار بودم و در دانشگاه مهندسی نرم‌افزار خوندم. از سال 92 برنامه‌نویسی را شروع کردم و در حال حاضر، علاوه بر آموزش برنامه‌نویسی در مجتمع فنی، به تحقیق و پژوهش در زمینه هوش مصنوعی هم مشغول هستم. هدف اصلی من در حضور در گرافمی، سبک آموزشی متفاوت در ارائه مطالب برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی هست و امیدوارم بتونم بهش برسم.