کتاب چیزی در همین حدود

Something about that
کد کتاب : 16762
شابک : 978-9643623470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چیزی در همین حدود اثر به روژ ئاکره یی

کتابی از به روژ ئاکره یی نویسنده ی کرد تبار مقیم سوئد که در بیشتر داستان های این مجموعه از روابط و آدم های بیرون از ایران حرف می زند. نویسنده این مجموعه برای پرداخت داستان هایش بیشتر از دیالوگ استفاده می کند؛ دیالوگ های کوتاهی که با حساسیت خاصی نوشته شده اند تا به راحتی چیزی لو نرود. این کتاب نامزد دریافت جایزه ی گلشیری بوده است.

کتاب چیزی در همین حدود

به روژ ئاکره یی
به روژ ئاکره یی متولد سال ۱۹۶۳ میلادی در کردستان عراق است. در سال ۱۹۷۵ به دنبال شکست جنبش کردها به همراه خانواده به ایران پناهنده شد و پانزده سال در ایران زندگی کرد و چهارده سال می شود که در سوئد اقامت دارد. به کردی پنج مجموعه شعر دارد. نقد می نویسد، ترجمه هم می کند.آثاری از گلشیری، شاملو، فرخزاد، رویایی، صفدری، سردوزآمی، ربیحاوی، صالحی و … را به کردی ترجمه و منتشر کرده است. مصاحبه های او با برخی از نویسندگان و شاعران ایرانی در نشریات کردی و فارسی به چاپ رسیده است.به فارسی فقط داستان م...
قسمت هایی از کتاب چیزی در همین حدود (لذت متن)
خاکستر سیگارم را در زیر سیگاری می تکانم و به طرف قفسه کتاب ها می روم. حتما دوباره زنگ خواهد زد. هر وقت نقطه آخر را من می گذارم، دوباره زنگ می زند و هر وقت او نقطه را بگذارد، وسوسه زنگ زدن می گیردم و نمی توانم.