کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی

An Introduction to Qualitative Research
کد کتاب : 17455
مترجم :
شابک : 978-9643129958
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 492
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی اثر اووه فلیک


نسخه جدید کتاب درسی پرفروش Uwe Flick به طور کامل اصلاح ، گسترش و به روز شده است. مقدمه ای بر تحقیقات کیفی ، دانشجویان را گام به گام از طریق فرایند تحقیق کیفی راهنمایی می کند.
این متن کلاسیک تمام رویکردهای اصلی نظری تحقیقات کیفی را در بر می گیرد و پوشش بی بدیلی از طیف گسترده ای از روش ها و رویکردهای مختلف کیفی را که اکنون در دسترس محققان است ، فراهم می کند.
طیف وسیعی از ویژگی های جدید به نسخه جدید اضافه شده است از جمله:
-ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به نیازهای آموزش تحقیقات کیفی
-یک فصل جدید در مورد نظریه های اساسی به علاوه پوشش دادن به روز طیف گسترده ای از سایر روشهای کیفی
-یک بخش خلاصه در مورد آخرین وضعیت تحقیق کیفی
-یک واژه نامه
-مطالعات موردی ، تمرینات و سوالات هدایت شده ی به روز شده

این نسخه جدید همچنان تضمین خواهد کرد که درآمدی بر تحقیق کیفی به عنوان یک متن مقدماتی اساسی برای همه دانشجویان تحقیق کیفی باقی مانده است.
"نسخه ی جدید کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی نوشته ی اووه فلیک همچنان جامع ترین و کاملترین متن تحقیق کیفی است. از نظر جدیدترین تحولات در این زمینه ، دانش آموز و کاربر پسند است و کاملا به روز است. کتابی بسیار مهم و کاربردی. این کتاب در واقع مهمترین کتاب مقدماتی تحقیق کیفی در علوم اجتماعی امروز است ..."
- نورمن K. دنزین ، دانشگاه Illinois Urbana-Champaign

کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی

اووه فلیک
اووه فليك استاد تحقیقات کیفی در دانشگاه Freieبرلین، آلمان است.او روانشناس و جامعه شناس است و دارای مدرک دکترا از Freie Universität برلین می باشد.وی استاد دانشگاه آلیس سالومون (برلین) و دانشگاه وین اتریش بوده است.علایق اصلی پژوهش وی شامل روشهای کیفی، دسترسی به بازار کار برای پناهندگان و بعد از مهاجرت، بازنمایی های اجتماعی از سلامت، آسیب پذیری، بی خانمان شدن جوانان و تغییر فناوری در زندگی روزمره است.
دسته بندی های کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی
نکوداشت های کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی
[This book] is well written, with scrupulous attention to detail, and attractively laid out, with each chapter containing many useful features, including case studies, key points, questions for reflection, exercises and suggestions for further reading
[این کتاب] بخوبی نوشته شده است ، با دقت زیاد به جزئیات ، و نیز جذاب ارائه شده است. هر فصل شامل مطالب مفید زیادی است ، از جمله مطالعات موردی ، نکات کلیدی ، سوالات برای تأمل ، تمرینات و پیشنهادات برای مطالعه بیشتر.
Healthcare Counselling and Psychotherapy Journal

قسمت هایی از کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی (لذت متن)