کتاب سکوت مرداب

sokoot-e-mordab
کد کتاب : 17637
شابک : ‫‭978-6007507193‬‬‬ ‏
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سکوت مرداب اثر شادی داودی

کتاب «سکوت مرداب» نوشته شادی داودی توسط نشر «برکه خورشید» منتشر شده است. شادی داودی با چاپ اولین رمان خود به نام «راز خورشید» در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات برکهٔ خورشید، به‌طور رسمی وارد عرصهٔ نویسندگی رمان ایرانی شد و از همان سال تا به حال با دو نشر برکه خورشید و کافه رمان پارسی مشغول به همکاری است.

کتاب سکوت مرداب

شادی داودی
شادی داودی (متولد ۱۷ دی ۱۳۵۱ در تهران) یک نویسنده ایرانی است. وی نویسندگی را از شانزده سالگی آغاز نمود و دورهٔ کوتاهی را زیر نظر استاد قیصر امین پور گذراند که پس از آن نیز بنا به توصیهٔ ایشان به نوشتن ادامه داد. این نویسنده اولین رمان بلند خویش را در سن ۲۴ سالگی نوشت و با وجود این که رمان دارای جواز نشر دائم برای انتشارات کوثر می‌باشد ولی هرگز تاکنون به زیر چاپ نرفته‌است.در طول سال‌های ۸۰ تا ۸۸ نه رمان بلند دیگر توسط وی نوشته شد که هیچ‌یک از صاحبان انتشارات آن‌ها را ب...
دسته بندی های کتاب سکوت مرداب
قسمت هایی از کتاب سکوت مرداب (لذت متن)
چشمانم باز شد. به شدت نفس نفس می زدم. صدای ضربان قلبم در گوشم می پیچید. سقف اتاق برایم غریبه بود. سکوت همه جا را فرا گرفته بود،هیچ صدایی به گوش نمی رسید! همچنان طاق باز روی تخت افتاده بودم و با وحشت دوروبرم را با چشم جستجو کردم. پتویی که قبل از خواب روی خودم کشیده بودم،تا گردنم را پوشانده بود. کم کم حواسم سرجا برگشت و یادم آمد کجا هستم و قبل از خواب چه کارهایی کرده ام. از روی تخت بلند شدم و سرم را میان دستانم گرفتم... _ خدایا این دیگه چه خوابی بود من دیدم؟!