شادی داودی

شادی داودی

شادی داودی (متولد ۱۷ دی ۱۳۵۱ در تهران) یک نویسنده ایرانی است. وی نویسندگی را از شانزده سالگی آغاز نمود و دورهٔ کوتاهی را زیر نظر استاد قیصر امین پور گذراند که پس از آن نیز بنا به توصیهٔ ایشان به نوشتن ادامه داد. این نویسنده اولین رمان بلند خویش را در سن ۲۴ سالگی نوشت و با وجود این که رمان دارای جواز نشر دائم برای انتشارات کوثر می‌باشد ولی هرگز تاکنون به زیر چاپ نرفته‌است.
در طول سال‌های ۸۰ تا ۸۸ نه رمان بلند دیگر توسط وی نوشته شد که هیچ‌یک از صاحبان انتشارات آن‌ها را برای چاپ قبول نکردند یا به شرط حذف و سانسور بخش اعظمی از کتاب حاضر به چاپ بودند. نهایتاً وی با منصرف شدن از چاپ رمان‌هایش توسط انتشارات شروع به نشر رایگان تمامی آثار خود در وبلاگش برای علاقه‌مندان به رمان ایرانی نمود و به نوشتن رمان‌های بلند خویش ادامه داد (وبلاگ شادی داودی با بازدیدی بالغ بر ۱۶۰ هزار مرتبه اکنون دیگر فعالیتی ندارد).
در شهریور سال ۱۳۹۴ طی پیامی از طرف تکین حمزه لو از شادی داودی خواسته شد تا یکی از رمان‌های خویش را برای انتشارات برکه خورشید ارسال نماید. رمان «راز خورشید» برای این انتشارات ارسال و روند دریافت جواز و چاپ آن آغاز گردید؛ پس از آن، این نویسنده به‌طور رسمی وارد عرصهٔ نویسندگی رمان‌های ایرانی شد.

کتاب های شادی داودی

جای تو اینجا نیست


جهنم خیس


دیوونگی نکن


عاشق تر زخمی تر بخشنده تر


آوای وهم


تعبیر یک کابوس


سکوت مرداب


راز خورشید